سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 70941
|
09:24 - 1396/06/23
نسخه چاپی

سهم شهرستان مشگین‌شهر از سفر وزیر راه به استان اردبیل

سهم شهرستان مشگین‌شهر از سفر وزیر راه به استان اردبیل
حضور وزیر راه و شهرسازی در استان اردبیل بهترین فرصت برای بیان مشکلات جاده‌ای و دریافت امتیاز برای شهرستان مشگین‌شهر است حال باید دید سهم شهرستان مشگین‌شهر از سفر وزیر راه و شهرسازی به استان اردبیل چیست؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازسفیرمشکین، استان اردبیل از دیروز میزبان عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی است و مسئولان استان و شهرستان‌های تابعه به جد در تلاش و رایزنی برای دریافت اعتبار برای شهرستان خود هستند اما متاسفانه جای نماینده مردم مشگین‌شهر همچنان در کنار وزیر راه و شهرسازی خالی است.

 

شهرستان مشگین‌شهر از جمله شهرستان‌های بزرگ استان اردبیل است که 20 درصد وسعت استان را به خود اختصاص داده است و بیش از یک هزار و 500 کیلومتر جاده مواصلاتی دارد که 60 درصد تصادفات رانندگی استان در این محور صورت می‌گیرد که منجر به فوت نیز می‌شود.

 

با توجه به وسعت شهرستان و حجم تصادفاتی که در این محور صورت می‌گیرد، حضور وزیر راه و شهرسازی در این استان بهترین فرصت برای بیان مشکلات جاده‌ای این شهرستان است که برای این امر مهم نیاز به حضور فیزیکی نماینده شهرستان و جمع آنان بوده و هست تا از مشکلات این شهرستان آگاه شود و در جهت هموار سازی مشکلات این شهرستان برنامه ریزی داشته باشد.

 

عمده مشکلی که برای تکمیل اتوبان مشگین‌شهر-اردبیل و یا مشگین‌شهر-اهر وجود دارد عدم تخصیص اعتبار مورد نیاز است تا این پروژه با سرعت بیشتری ادامه داشته باشد و از بروز تصادفات رانندگی جلوگیری به عمل آید.

 

حال باید دید سهم شهرستان مشگین‌شهر از سفر وزیر راه و شهرسازی به استان اردبیل چیست؟

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد