سرویس: نیر
کد خبر: 71855
|
09:51 - 1396/07/22
نسخه چاپی

پس از سال ها بلاتکلیفی؛

ساختمان دولت نیر همچنان چشم انتطار همت دولتمردان

ساختمان دولت نیر همچنان چشم انتطار همت دولتمردان
ساختمان دولت نیر پس از گذشت سال ها از کلنگ زنی همچنان چشم انتطار همت دولتمردان و اختصاص بودجه برای تکمیل و بهره برداری است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل از نیریمیز، تأخیر در انجام پروژه‌های عمرانی، مشکلی اساسی است که متاسفانه همچون نقاط دیگر کشور گریبان گیر شهرستان نیر هم شده است. امروزه تقریباً در تمامی شهرهای ایران، کم و بیش با انبوهی از پروژه‌های ناتمام شهری روبرو هستیم، پروژه‌هایی که تکمیل برخی از آنها بسیار ضروری بوده و پس از تغییرات مدیریتی و تغییر سیاست‌ها، ناتمام رها شده‌اند.

ساختمان دولت شهرستان نیر از جمله پروژه های ناتمامی است که با گذشت 8 سال از کلنگ زنی آن همچنان خبری از افتتاح و بهره برداری آن به گوش نمی رسد این در حال است که به دلیل کمبود ساختمان های دولتی بسیاری از ادارات شهرستان و به خصوص اداراتی که به صورت نمایندگی اداره می شوند با کمبود فضا مواجه هستند لذا با افتتاح این ساختمان هم کمبود فضای این ادارات برطرف می شود و هم با تجمیع بعضی از ادارات و حضور نماینده ای از هر اداره در ساختمان مذکور می توان مردم شهرستان را از مراجعه به ادارات مختلف که در سطح شهر پراکده هستند، رهانید و کارهای اداری را با سرعت و کیفیت بیشتری به سرانجام رسانید.

 

                                                  تصویر ساختمان نیمه کاره دولت در ورودی شهر نیر

 

لازم به ذکر است ساختمان دولت نیر در زیر بنایی بالغ بر 2 هزار مترمربع  و با پیشرفت فیزیکی 40 درصدی در حال احداث است و  تاکنون برای احداث آن اعتباری بالغ بر 500 میلیون تومان هزینه شده است و علیرغم بازدید مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل از این پروژه در فروردین ماه سال جاری و قول مساعد ایشان برای پیگیری اختصاص بودجه برای تکمیل این طرح، پشرفت چندانی در روند تکمیل این ساختمان دیده نمی شود و همچنان این ساختمان نیمه کاره در کنار ساختمان فرمانداری نیر خود نمایی می کند.

 

امید می رود با پیگیری های متولیان امر و حمایت نمایندگان مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی و اختصاص بودجه کافی این پروژه 8 ساله به سرانجام برسد تا شاهد بهره برداری و استفاده مطلوب از این ساختمان در راستای خدمت رسانی به مردم نجیب شهرستان باشیم.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد