سرویس: اجتماعی
کد خبر: 72041
|
14:34 - 1396/07/28
نسخه چاپی

حجت الاسلام و المسلمین دکتر صفری:

امربه معروف و نهی از منکر از ضروریات جامعه امروزی است

	امربه معروف و نهی از منکر از ضروریات جامعه امروزی است
امام جمعه گرمی گفت:‌ امر به معروف و نهی از منکر از ضروریات جامعه امروزی است و متاسفانه پیشرفت اخلاق اسلامی به اندازه پیشرفت امکانات و پیچیدگی زندگی امروزی در جامعه، پیشرفت نکرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازسیفار،حجت الاسلام والمسلمین صفری امام جمعه گرمی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان گرمی ضمن دعوت عموم به تقوای الهی گفت: هیچ انسانی بدون رحمت خداوند متعالی نمی تواند وارد بهشت شود و لطف و رحمت الهی برای انسانهای محسن، بیشتر است.

 

امام جمعه گرمی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر از ضروریات جامعه امروزی است، افزود: متاسفانه به اندازه پیشرفت امکانات زندگی، اخلاق اسلامی  در جامعه پیشرفت نکرده است.

 

حجت الاسلام و المسلمین دکتر صفری گفت: جامعه‌ی مدنی در صورتی جامعه‌ای سالم خواهد بود که حس نوع‌دوستی در بین افراد آن جامعه رواج داشته باشد.

 

وی افزود:‌ اگر انسان‌ها نسبت به هم‌نوعان خود بی تفاوت بوده و مسئولیت پذیر نباشند، هیچ گاه جامعه‌ای آرمانی که تمام انسان‌ها آرزوی آن را دارند، تحقق پیدا نخواهد کرد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ما نباید  تمام مشکلات موجود درشهرستان را به مسولین ربط بدیم بلکه باید در کنار انتقاد منصفانه وظیفه خود را به نحوه احسن انجام دهیم تا بسیاری از مشکلات که به دست شهروندان قابل حل است، رفع بشود.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد