سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 72380
|
11:19 - 1396/08/09
نسخه چاپی

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نیر:

120 میلیارد ریال پروژه راهسازی در شهرستان نیر اجرا شد

120 میلیارد ریال پروژه راهسازی در شهرستان نیر اجرا شد
رئیس اداره راه و شهرسازی نیر گفت: طی دو سال گذشته 120 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه‌های راه شهرستان نیر هزینه شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ماحسینی رئیس اداره راه و شهرسازی نیر در گفتگو بانیریمیز، اظهار داشت: با حمايت هاي بي شمار مسئولان و دلسوزان استاني و شهرستاني باعث شد تا راه وشهرسازي شهرستان نير در طي سالهاي 95 و 96  علي رغم كمبود اعتبار و تخصيص و به اذعان اداره كل راه وشهرسازي و مقايسه با ديگر شهرستان هاي استان اردبيل اولين و فعالترين اداره در حوزه ساخت و ساز پروژهاي عمراني باشد.

وی افزود: اداره راه و شهرسازي گام هاي بزرگي در زير ساختها برداشته و با الطاف الهي گام هايی كه در مجموعه اداره راه و شهرسازي برداشته شده به مراتب در چند سال اخير كم نظير است.

 

حسینی به حجم عملیاتی کارشده در پروژههای عمرانی راه شهرستان نیر اشاره کرد و گفت: اين اداره در حوزهاي مختلف املاك و حقوقي و شهرسازي و معماري و فني و  اجرايي و ديگر حوزهاي مرتبط فعاليت هاي زیادی داشته است.

 

  رئیس اداره راه و شهرسازی نیر پروژه ها و اعتبار هزينه شده از مهر ماه 95 تا آبان ماه سال 96 اداره راه و شهرسازي شهرستان نير بشرح ذيل عنوان کرد:
 

-لكه گيري و روكش آسفالت محور نير – قره شيران به طول 4.5 كيلومتربا رقم قرارداد  دوازده ميليارد ريال.

 

- عمليات بهسازي و احداث محور اصلي كريق – آرموداق تا 4.300 كيلومتر( انجام عمليات خاكبرداري و زير سازي )  با رقم قرارداد ( هيجده ميليارد ريال ).

 

- آسفالت ( لايه اول ) محور اصلي كريق – آرموداق ( ميانه ) به طول 2.300 كيلومتر وعرض متوسط 11 متر. كل قرداد 5 كيلومتر ميباشد كه  مقدار 2.3 كيلومتر باتوجه به آماده بودن آسفالت شده است با رقم قرارداد ( بيست وسه ميليارد ريال )  .

 

- بهسازي راه روستايي خادملو (كورائيم ) به طول 6.600 كيلومتر. با رقم قرارداد بالغ بر  ( سه ميلياردو دويست ميليون ريال )  

 

- آسفالت راه روستايي خادملو ( كورائيم ) به طول 6.500 كيلومتر بارقم قراداد بالغ بر ( ده  ميليارد ريال)   
 

- آسفالت راه روستايي كورائيم – خلفلو به طول 3.500 كيلومتر با رقم قرارداد بالغ بر ( چهار ميليارد ريال ).

 

- تكميل واتمام لكه گيري و روكش آسفالت محور دورسونخواجه ( محور شهرك تخصصي آب )  به طول 5 كيلومتر و عرض متوسط روكش 7.30 متر بارقم قراداد و كارشده بيش از  ( بيست ميليارد ريال )

 

- تكميل  و اتمام بتن سقف طبقات و ديوار چيني خارجي طبقات و ديوار چيني پارتيشن طبقه همكف،  ساختمان دولت نير بارقم قرارداد  ( دو ميلياردو پانصد ميليون ريال ).

 

- اجراي روكش آسفالت به روش بازيافت گرم در جاده داخل شهر نير به طول 1.1 كيلومتر و عرض 12 متربا اعتبار بالغ بر 12 ميليارد ريال.

 

- بهسازي راه روستايي سقزچي– اباذر به طول 4.4 كيلومتر ،  و همچنين راه روستايي قوناق قران.

 

- آسفالت راه روستايي سقزچي – اباذر به طول 4.400 كيلومتر با رقمي بالغ بر 8 ميليارد ريال.

 

- آسفالت كمربندي داخل شهر كورائيم به طول 700 متر و عرض 14 متر ( 10000 ده هزار متر مربع )با رقمي بالغ بر 5 ميليارد ريال .

 

حسینی در ادامه به حجم عملیاتی کارشده در پروژههای عمرانی راه شهرستان نیر اشاره کرد و گفت: 42 هزار متر مربع لکه گیری، بازیافت گرم 13هزار و200 متر مربع آسفالت، روکش آسفالت مجموع راه های اصلی و فرعی روستایی به طول 28 کیلومتر و بهسازی و تعریض محورها به طول 20 کیلومتر از جمله حجم عملیاتی این اداره است.

 

حسینی در ادامه از عقد قرار داد احداث محور اصلی کریق به آرموداق خبر داد و افزود با رقم قرارداد 2 میلیارد و 500 میلیون تومان با پیمانکار مربوطه  انعقاد گردیده که شروع عملیات اجرایی این پروژه در فصل کاری جدید آغاز خواهد شد.

 

وی به  اجرای پروژه آسفالت راه روستایی سقزچی به اباذر اشاره کرد و گفت: آسفالت راه روستایی سقزچی به اباذر به طول 4/5کیلومتر با اعتبار 800میلیون تومان درحال اجراست که ظرف چند روز آینده به اتمام می رسد و سه روستای سقزچی، اباذر و تک بولاغ از این مسیر استفاده خواهند کرد.

 

حسینی افزود: رقم هزينه شده در پروژه ها ازمهرماه سال 95 و 96  با توجه به كمبود اعتبارات و تخصيصي در حدود 117 ميليارد و 700 ميليون ريال معادل يازده ميليارد و هفتصد و هفتاد ميليون تومان بدون احتساب رقم قراردادهاي جديد است.

 

 

 
 
 
 
 
 

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد