سرویس: اجتماعی
کد خبر: 72496
|
14:20 - 1396/08/12
نسخه چاپی

حجت الاسلام و المسلمین دکتر صفری:

برجام، شیفتگان غربی را، به بد عهدی امریکا آگاه کرد

برجام، شیفتگان غربی را، به بد عهدی امریکا آگاه کرد
امام جمعه گرمی گفت: نتیجه برجام، شیفتگان داخلی و خارجی غرب را به بد عهدی و بی اعتمادی به امریکا متوجه کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازسیفار، حجت الاسلام و المسلمین صفری امام جمعه شهرستان گرمی در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: آخرین حد ایمان به خدا این است که انسان خدای عالم را شاهد و ناظر اعمال خود بداند و داشتن این صفت نیازمند معرفت به پروردگار متعال است.

 

امام جمعه گرمی با بیان اینکه در 13آبان سه اتفاق مهم یعنی تبعید حضرت امام (ره) و مجروح و شهادت دانشجویان و تسخیر لانه جاسوسی اتفاق افتاد، افزود: ملت ایران از لحظه انقلاب دائما با توطئه مختلف دشمنان روبرو بوده و هست و مبارزه با استکبار جهانی ایران را در دنیا عزتمند و سربلند کرده است.

 

حجت الاسلام و المسلمین دکتر صفری گفت: نتیجه و فایده  برجام این بود که شیفتگان داخلی و حتی خارجی به غرب را متوجه که آمریکا بدعهد و غیر قابل اعتماد است و از اینکه حرف اول را در خاورمیانه ملت ایران میزند بسیار خشمگین هستند.

 

وی افزود: تا استکبار وجود دارد، ملت انقلابی ایران اسلامی هم وجود دارد و این مبارزه ادامه خواهد داشت تا وعده الهی که روزی استکبار نابود خواهد ش، تحقق یابد.

 

امام جمعه گرمی با اشاره به روز 14 آبان و روز فرهنگ عمومی هم گفت: اگر فرهنگ درست باشد انسان درست تربیت میاید و اگر فرهنگ جامعه درست نباشد انسان فاسد تربیت خواهد یافت.

 

حجت الاسلام و المسلمین صفری در بخشی دیگری از سخنان خود گفت: مسلمانان میانمار با مصیبتی روبرو هستند که قلب هر انسانی را به درد می آورد و دردناکتر از آن سکوت جامعه بین الملی نسبت به این اعمال وحشیانه است.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد