سرویس: سیاسی
کد خبر: 727
|
22:06 - 1391/08/05
نسخه چاپی

درخواست جالب دانش آموز حادثه دیده بروجنی از وزیر

درخواست جالب دانش آموز حادثه دیده بروجنی از وزیر
این دانش آموز از وزیر آموزش و پرورش خواست تا سلام وی را به مقام معظم رهبری ابلاغ کرده و به وی بگوید ما تا آخرین نفس پای ایشان ایستاده ایم.

به گزارش سبلانه به نقل از مهر، وزیر آموزش و پرورش با حضور در بیمارستان آیت الله کاشانی شهرکرد به عیادت و دلجویی از مصدومان سانحه تصادف اردوی راهیان نور پرداخت.
حمیدرضا حاجی بابایی صبح پنج شنبه  طی سفر یک روزه خود به استان چهارمحال بختیاری با حضور در بیمارستان آیت الله کاشانی شهرکرد به عیادت و دلجویی از 8 نفر مصدومان سانحه تصادف اتوبوس راهیان نور پرداخت.
زینب خدادادی ، دانش آموز حادثه دیده در این سانحه گفت: بسیار خوشحالم که رهبر معظم انقلاب طی پیامی با ما ابراز همدردی کردند.بسیاری از همکلاسان و همسفران ما طی این اردوها حال و هوای معنوی بسیار بالایی کسب کرده بودند.
این دانش آموز در پایان از وزیر آموزش و پرورش خواست تا سلام وی را به مقام معظم رهبری ابلاغ کرده و به وی بگوید ما تا آخرین نفس پای ایشان ایستاده ایم.
وزیر آموزش و پرورش نیز با اعلام اینکه وقتی خبر سانحه را شنیدم بسیار نگران و متاثر شدم افزود: اردوهای راهیان نور و دانش آموزی همانند دوران حضور دانش آموزان در جبهه است.
وی از دانش آموزان و مربیان حادثه دیده خواست ، در این روز عرفه از خدا بخواهند ، همکلاسی های سفر کرده آنان با شهدای کربلا محشور شوند.
حاجی بابایی ادامه داد: بهترین بسیجی، دانش آموز و رزمنده کسی است که به پدر و مادر خود احترام بگذارد.

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد