سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 72934
|
23:44 - 1396/08/25
نسخه چاپی

استاندار اردبیل:

ضرورت بازنگری طرح جامع منطقه گردشگری بولاغلار نیر/واگذاری انشعاب فاضلاب به مردم آغاز شود

ضرورت بازنگری طرح جامع منطقه گردشگری بولاغلار نیر/واگذاری انشعاب فاضلاب به مردم آغاز شود
بهنام جو گفت: لازم است طرح جامع منطقه گردشگری بولاغلار نیر بازنگری و طرح گردشگری محور قینرجه نیز ساماندهی شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازنیریمیز، استاندار اردبیل به همراه مدیران اجرایی استان در اولین سفرخود به شهرستان های اردبیل،  مشکلات شهرستان نیر را رصد کرد.

 اکبر بهنام جو عصر روز پنج شنبه در جریان بازدید از پروژه ها و واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان نیر اظهار کرد: پروژه فاضلاب نیر یک پروژه عظیم و بزرگ است که تا کنون 12 میلیارد تومان توسط دولت، برای خط انتقال و تصفیه خانه هزینه شده که باید در سال آینده به بهره برداری رسد.

وی با بیان اینکه فروش انشعاب فاضلاب به مردم باید آغاز شود، افزود: این امر ملزم به مشارکت مردم برای خرید انشعاب فاضلاب و همکاری شورای شهر و شهرداری نیر است.

استاندار اردبیل ضمن پیگیری و رصد مشکلات شهرستان نیر ادامه داد: در سفرهای بعدی امیدواریم موارد ذکر شده حل شده و شهرستان نیر نیز توسعه یابد.

بهنام جو در بازدید از شهرک تخصصی آب شهرستان نیر بیان کرد: اداره شهرک های صنعتی باید قراردادهایی را که در قبال آن تعهدات انجام نشده را، تعیین تکلیف کرده و واگذاری های ناموفق را ابطال کند تا این فرصت ها در اختیار سرمایه گذاران جدید قرار گیرد.

وی همچنین متذکر شد: لیست واحدهایی که متقاضی ارایه تسهیلات هستند باید مشخص شود  تا مشکلات این واحدهای تولیدی نیز حل شود.

استاندار اردبیل به پتانسیل و قابلیت های بی نظیر این شهرستان اشاره کرد و گفت : علاوه بر توجه ویژه به بخش گردشگری نیر، لازم است طرح جامع منطقه گردشگری بولاغلار بازنگری و  طرح گردشگری محور قینرجه نیز ساماندهی شود.

بهنام جو با اشاره به ترافیک شهرستان نیر در تابستان و ضرورت احداث کنارگذر در این شهرستان گفت: فرصت های جدید پرورش ماهی نیز باید مشخص شده تا با مشارکت بخش خصوصی و حمایت دولت و ارایه تسهیلات بستر ایجاد اشتغال فراهم شود.

استاندار اردبیل از  کارخانه تسنیم نوش، ناحیه صنعتی، شهرک تخصصی آب، تصفیه خانه آب شهری شهرستان نیر، مرکز پرورش ماهی گردشگری بولاخلار، مجتمع تفریحی و آب درمانی شهر آفتاب نیر و کارخانه پلاستوفوم سبلان بازدید کرده و ساعاتی را برای ملاقات مردمی اختصاص داد.


 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد