سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 72944
|
13:43 - 1396/08/26
نسخه چاپی

امام جمعه موقت نیر:

بسیج نماد اراده مردم و مظهر استکبار ستیزی است

بسیج نماد اراده مردم و مظهر استکبار ستیزی است
حجت الاسلام ربانی گفت: ویژگی مهم بسیج، مردمی بودن و استکبارستیزی آن است که قطعاً بیش از هر زمان دیگر باید از توان این نیروها در قدرت‌نمایی بیشتر جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف استفاده کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل از نیریمیز، حجت‌الاسلام دوستعلی ربانی امام جمعه موقت نیر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: بسیج به عنوان یک فرهنگ، یک تفکر و یک آرمان در همه کسانی که به نظام و انقلاب اسلامی علاقه دارند، ریشه دوانده است.

وی سالروز تشکیل بسیج را به عنوان یک نیروی با اخلاص در صحنه‌های مختلف انقلاب گرامی داشت و تصریح کرد:‌ در هر صحنه‌ای که انقلاب نیاز به مجاهدت و جانفشانی داشته،‌ بسیجیان با دلاوری و عزت تمام در صحنه‌ها حضور پیدا کردند.

امام جمعه موقت شهرستان نیر به ایام سوگواری دهه آخر صفر و فرا رسیدن سالروز رحلت نبی مکرم اسلام(ص)، امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) اشاره کرد و گفت: ما امروز افتخار می‌کنیم که در جامعه‌ای هستیم که در طریق ائمه اطهار و سیره پاک نبوی گام برداشته و همواره در صدد حفظ عزت و شرافت جامعه اسلامی هستیم.

وی افزود: تفکر بسیجی از خود حضور بسیج ارزشمند‌تر است و دشمنان، بسیج و تفکر بسیجی و تفکر حضرت امام و مقام معظم رهبری را برای خودشان خطرناک می‌بیند.

امام جمعه موقت نیر تصریح کرد: تنها را حل مشکلات اقتصادی و فرهنگی کشور راه نجات اقتصاد و فرهنگ تفکر بسیجی است، آن چنان که در سوریه ، لبنان و عراق و سایر کشورهای اسلامی ما شاهد بروز این تفکر و مقاومت مردم در مقابل استکبار شاهد هستیم.

حجت‌الاسلام ربانی تصریح کرد: بسیج به عنوان یک نیروی نظامی تلقی نمی‌شود بلکه نماد اراده مردم است و مفهوم بسیج فراتر از یک سازمان و تشکل بوده و امروز بسیجی بودن و بسیجی کار کردن یک ضرورت برای تدوام انقلاب است.

وی به هفته بسیج و توان نیروهای مردمی در دفاع از انقلاب اسلامی در سه دهه گذشته اشاره کرد و ادامه داد: ویژگی مهم بسیج مردمی بودن و استکبارستیزی آن است که قطعاً بیش از هر زمان دیگر باید از توان این نیروها در قدرت‌نمایی بیشتر جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف استفاده کرد.

حجت الاسلام ربانی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: بسیجیان ما در همه صحنه‌ها با صداقت حاضر شده و در حرکت خود با خداوند متعال معامله کرده و در صحنه دفاع از انقلاب حضوری ارزشمند دارند.

امام جمعه موقت شهرستان نیر گفت: ما با استفاده از ظرفیت بسیج می‌توانیم به حرکت‌های سازنده در نظام اسلامی دست زده و همچنان بدخواهان نظام اسلامی را با ناامیدی و یأس روبه‌رو کنیم.

حجت‌الاسلام  ربانی افزود: هدف و مقصد نهایی داعش حمله به کشورهای اروپایی و همچنین ایران است اما مشاهده می‌کنیم که جمهوری اسلامی ایران آن قدر از توان نظامی و قدرت اطلاعاتی برخوردار است که اجازه نمی‌دهد کوچکترین حرکتی از سوی داعشی‌ها رخ بدهد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد