سرویس: بیله سوار
کد خبر: 72977
|
15:30 - 1396/08/27
نسخه چاپی

مراسم سومین روز خاکسپاری شهید تازه تفحص شده بیله سواری برگزار شد+تصاویر

مراسم سومین روز خاکسپاری شهید تازه تفحص شده بیله سواری برگزار شد+تصاویر
مراسم سومین روز خاکسپاری شهید تازه تفحص شده بیله سواری، شهید حبیب اسلامی با حضور مردم و مسئولان در مسجد جمعه بیله سوار برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما به نقل از صبح مغان، امروز شنبه مراسم سومین روز خاکسپاری شهید تازه تفحص شده حبیب اسلامی، با حضور اقشار مختلف مردم و با حضور مسئولان استانی از جمله یاسر شاهی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و حجت الاسلام ستوده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل و مسئولان شهرستانی از جمله امام جمعه، فرمانده سپاه شهرستان، فرماندار و اعضای شورای شهر جعفرآباد و بیله سوار و جمعی از مدیران ادارات و نهادهای کشوری و لشکری در مسجد جمعه بیله سوار برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام سید احمد سعادتی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بیله سوار در سخنانی با اشاره به برگزاری باشکوه مراسم تشییع پیکر مطهر شهید حبیب اسلامی به تجمید از حضور مردم پرداخت و اظهار داشت: این همه جمعیت و حضور کم نظیر مردم نشانه قدرت معنوی شهید بود.

وی گفت: از جمله جوانان انقلابی ما شهید حبیب اسلامی بود که با اقتدا به حضرت امام حسین علیه السلام سی سال پیکرش همانند امام حسین(ع) در مقابل آفتاب سوزان ماند تا انقلاب و اسلام پایدار و پا برجا بماند.

حجت الاسلام سید احمد سعادتی ضمن قدردانی از رسانه های خبری شهرستان و تشکرویژه از اکیپ مرکز صدا وسیمای استان اردبیل جهت انعکاس خبری و همچنین مستند سازی این همایش عظیم گفت: رسانه ها نیز در شناساندن الگوهای انقلاب و دفاع مقدس نقش با اهمیتی دارند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بیله سوار به خصوصیات جوان و فرد انقلابی پرداخت و اظهار داشت: شهدا همه با انقلابی گری خود ازدین، قران و مکتب پاسدارای نمودند و لذا فرد انقلابی در مقابل مومنین خاضع و در مقابل کفار استوار و محکم بوده و از فتنه ها به اذن خدا باکی نداشته و به لحظه اقدام انقلابی می کند.

حجت الاسلام سعادتی در انتها با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که میفرمایند دشمن اصلی ما آمریکا و استکبار جهانی است گفت: مردم نیز با شعارهای مرگ بر امریکا  و مرگ بر اسرائیل هم در عمل و هم در شعار رهبر انقلاب را همراهی می کنند.

به گزارش صبح مغان، مداحی مداحان شهرستان از بخش های این مراسم بود.

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد