سرویس: حوزه و دانشگاه
کد خبر: 73221
|
19:13 - 1396/09/05
نسخه چاپی

قائم مقام انجمن مدیریت ایران در دانشگاه محقق؛

مهارت های دانشی و ادراکی از ارکان اصلی توسعه برندشخصی است

مهارت های دانشی و ادراکی از ارکان اصلی توسعه برندشخصی است
قائم مقام انجمن مدیریت ایران در جمع دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی به ارائه تعاریفی از برندسازی پرداخت و گفت: افزایش مهارت های دانشی و ادراکی، قابلیت تطابق و تغییر محیط، داشتن سناریو، چابکی در توسعه برند شخصی و آینده سازی از ارکان اصلی توسعه برند شخصی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل از ابصارخبر،عصر امروز نشست تخصصی"ایجاد و توسعه برند شخصی در فضای کسب و کار" با حضور آذر صائمیان قائم مقام انجمن مدیریت ایران در سالن بصیرت دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

آذر صائمیان در ابتدای این نشست اهمیت به روز رسانی دانش نیروی انسانی را متذکر شد و گفت: گسترش فناوری های نوین ایجاب می کند که  نیروی انسانی ادارات دائما خود را به روز کنند.
وی با بیان اینکه اینکه قبلا هر 5 سال یکبار حجم اطلاعات به روز رسانی می شد، گفت: در زندگی امروزی، سرعت تغییر اطلاعات بالا است و با توجه به حجم اطلاعات زیاد در زندگی امروزی باید این اطلاعات را مدیریت کرده و به صورت رگباری از ذهن عبور داد.
قائم مقام انجمن مدیریت ایران در ادامه سخنان خود به تعریف برندسازی شخصی پرداخت و گفت: برندسازی شخصی فرآیندی است که توسط آن افراد تخصصشان را مثل برندهای تجاری علامتگذاری می کنند.
وی افزود: برندسازی چند سطح دارد که باید انتخاب کنیم در چه سطحی هستیم و می خواهیم خود را به چه سطحی برسانیم.
صائمیان در ادامه سخنان خود به ضرورت شناسایی جایگاه ایجاد و توسعه برند شخصی در فضای کسب و کار اشاره کرد و گفت: محیط های فردی، خانوادگی، سازمانی، ملی، منطقه ای، بین المللی و جهانی جایگاه برندهای شخصی هستند.
وی با بیان اینکه داشتن چشم انداز، تعیین حدود و قلمرو فعالیت،تغییر و بهبود نگرش، کسب شایستگی های لازم، کسب برتری در شایستگی ها، یادگیری چابک و خلق ارزش از الزامات ساخت برند شخصی هستند، گفت: افزایش مهارت های دانشی و ادراکی، قابلیت تطابق و تغییر محیط، داشتن سناریو برای برند شخصی، چابکی در توسعه برند شخصی و آینده سازی از ارکان اصلی توسعه برند شخصی است.

حبیب ابراهیم پور رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه محقق اردبیلی نیز در این همایش گفت: 12 گروه آموزشی در دانشکده وجود دارد که همه آنها به جز انجمن مدیریت، انجمن علمی دانشجویی داشتند که به تازگی انجمن علمی رشته مدیریت هم راه اندازی شده است.
وی با بیان اینکه این برنامه اولین برنامه انجمن علمی مدیریت است، افزود: اولین برنامه انجمن مدیریت سطح بالا و با حضور چهره شناخته شده مدیریت در سطح کشور برگزار می شود که نشان از نگاه بلند انجمن علمی و چشم انداز مثبت این انجمن است.
ابراهیم پور افزود: از فعالیت تمامی انجمن های علمی حمایت کرده و از برنامه های آنها استقبال می کنیم تا بتوانند برنامه های موثر و تاثیرگذار اجرا کنند.
رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه محقق اردبیلی ادامه داد: سال گذشته انجمن های علمی دانشکده با همت دانشجویان و حمایت مسئولان توانست رتبه کشوری کسب کند که این کسب رتبه نشان از ظرفیت های بالای دانشجویان دانشگاه است.

نشست تخصصی «ایجاد و توسعه برند شخصی در فضای کسب و کار»
نشست تخصصی «ایجاد و توسعه برند شخصی در فضای کسب و کار»
نشست تخصصی «ایجاد و توسعه برند شخصی در فضای کسب و کار»

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد