سرویس: اجتماعی
کد خبر: 73322
|
14:35 - 1396/09/10
نسخه چاپی

امام جمعه گرمی :

وحدت رمز موفقیت مسلمانان در برابر جهان کفر است

وحدت رمز موفقیت مسلمانان در برابر جهان کفر است
امام جمعه گرمی گفت: وحدت و اتحاد مسلمانان رمز موفقیت آنها در برابر توطئه های دشمنان است و مسلمانان با حفظ اتحاد و یکپارچگی خود، توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان را خنثی کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازسیفار،امام جمعه گرمی در خطبه های نمازجمعه این شهرستان گرمی با  اشاره به آغاز هفته وحدت و تبریک میلاد با سعادت پیامبراکرم (ٌص) گفت: وحدت و اتحاد مسلمانان رمز موفقیت آنها در برابر توطئه های دشمنان است و مسلمانان با حفظ اتحاد و یکپارچگی خود، توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان را خنثی کنند.

 

حجت الاسلام صفری با اشاره به تحولات اخیر جهان و توطئه دشمنان علیه مسلمانان در مناطق مختلف جهان  اظهار کرد: آنچه امروز دشمنان از آن هراس دارند یکدلی و اتحاد مسلمانان است لذا سعی و تلاش خود را برای ایجاد تفرقه و اختلاف در بین مسلمانان بکار بسته اند.

 

وی افزود: دشمنان به صورت گسترده جنگ علیه ملت های مسلمان را آغاز کرده اند و با ایجاد گروهک های تکفیری و تروریستی در منطقه و افزایش قتل و کشتار، اسلام هراسی و اسلام ستیزی را در جهان گسترش می دهند.

 

حجت الاسلام و المسلمین دکتر صفری با بیان اینکه شهید مدرس فردی شجاع و قاطع، صریح  و مدافع واقعی ملت و فردی بود که منافع ملت را به منافع فردی و سیاسی و حزبی ترجیح می داد و بخاطر متاع دنیا ساکت نمی ماند، استیضاح و یا عدم استیضاح براساس منافع حزبی و گروهی و منافع شخصی نبوده، اظهار کرد: شهید مدرس بهترین الگو برای نمایندگان مجلس است و اگر روزی شهید مدرس با استبداد زمان رژیم پهلوی مبارزه می کرد الان هم در کشور اسلامی برخی پدیده ها وجود دارد که مبارزه با آنها کمتر از مبارزه با رژیم پهلوی نیست.

 

امام جمعه گرمی گفت: در خیلی جاها از جمله فنون مختلف ایجاد امکانات رفاهی پیشرفت داشتیم، تسلیحات دفاعی به پیشرفت چشمگیری دست یافته اما در کنار پیشرفت های زیاد،فقر ، اختلاف طبقاتی، بیکاری و اعتیاد و دزدی و طلاق افزایش یافته، آستانه تحمل مردم، اعتماد مردم به همدیگر و اعتماد مردم به مسئولین کاهش یافته که همه آینها بر می گردد به اینکه در مدیریت کشور مشکل داریم و باید با نگاه کلی و با تصویب قانون درست و عملی به حل این مشکل پرداخته شود.

 

خطیب جمعه گرمی با اشاره به رویه بانکهای کشور در بحث بنگاه داری اقتصادی نیز گفت: برخی ازبانکها درکشور دم از بانکداری اسلامی می زنند در حالی که  در عمل  اسلامی رفتار نمی کنند و  بلکه رباخواری هم می کنند.

 

حجت الاسلام صفری با بیان اینکه در زلزله اخیر خسارت زیادی به ما وارد شد که قسمتی از آن طبیعی و قسمتی دیگر غیر طبیعی بود  وبرای جبران این خسارت بیش ۱۶۰میلیارد تومان هزینه لازم است، افزود: اگر افراد مختلف در عرصه های گوناگون کمی  وجدان کاری داشته باشند و نظارت ها را تشدیدکنند مشابه چنین اتفاقاتی در جامعه نخواهیم بود.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد