سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 73342
|
10:44 - 1396/09/11
نسخه چاپی

رئیس شورای اسلامی شهر نیر:

ایجاد فرصت های سرمایه گذاری و رونق گردشگری اولویت کاری شهرداری نیر

ایجاد فرصت های سرمایه گذاری و رونق گردشگری اولویت کاری شهرداری نیر
رئیس شورای شهر نیر، گفت: رویکرد شهرداری نیر، ایجاد فرصت های سرمایه گذاری رونق گردشگری در شهر نیر است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ماعلی ندیری رئیس شورای شهر نیر امروز در گفتگو بانیریمیز، اظهارکرد: شهرداري شهر نیر با تمام توان در راستاي کمک به سرمايه‌گذاران سطح منطقه تلاش خواهد کرد.

وي با بيان اينکه همکاري سرمايه‌گذاران بخش خصوصي در تسريع اجراي پروژه‌هاي شهري مؤثر است، گفت: قصد داريم با دعوت از صاحبان سرمايه علاوه بر تقويت و توسعه شهري در تأمين نيازهاي شهر اقدام کنيم.

رئیس شورای شهر نیر با اشاره به اينکه بستر و تمهيدات لازم براي مشارکت سرمايه‌گذاران در منطقه فراهم شده است، افزود: به منظور اجراي پروژه‌هاي سرمايه‌گذاري آماده همکاري با سرمايه‌گذاران هستيم.

وي با بيان اينکه فرصت‌هاي اقتصادي و ويژگي‌هاي سرمايه‌گذاري در شهر وجود دارد، افزود: شهر نیر به دليل دارا بودن موقعيت جغرافيايي مناسب و دسترسي به راه‌هاي ارتباطي نزدیکی به مرکز استان ظرفيت‌هاي فراواني براي سرمايه‌گذاري دارد.

ندیری همچنين به تکريم جايگاه سرمايه‌گذاران توسط مدیریت شهری نیر اشاره کرد و گفت: شهرداري و شوراي اسلامي شهر نیر همواره دست سرمايه‌گذاران را براي همکاري و مشارکت درشهر نیر را مي‌فشارد و از کساني که براي عمران و آباداني شهر تلاش مي‌کنند، قدرداني مي‌کند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد صنعت گردشگري و به ويژه توريسم  ورزشی را مهمترين عامل مؤثر بر وضع اقتصادي و سرمايه‌گذاري شهر نیر ذكر كرد و افزود: دليل آن وجود کوه سبلان وامکانات ورزشی استاندار ازجمله زمین چمن  ورزشی  ابگرم ها وغیره در اين شهر است که در تمام فصول سال، پذيراي گردشگران بسياري از نقاط مختلف ايران و ساير کشورها است که بدون ترديد اين امر سبب رونق بازار کار و خدمات و در نتيجه سرمايه‌گذاري در اين شهر می شود.

رئیس شورای شهر نیر افزود: شهرداري واعضای محترم شورا با تمام توان از سرمايه‌گذاران پشتيباني و حمايت خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد