سرویس: سیاسی
کد خبر: 73883
|
17:26 - 1396/10/04
نسخه چاپی

فرمانده سپاه بیله سوار در جلسه شورای اداری شهرستان؛

"9 دی" اختاپوس رسانه ای غرب را شکست داد/ فتنه 88 ماحصل 10 سال برنامه ریزی دشمن بود

"9 دی" اختاپوس رسانه ای غرب را شکست داد/ فتنه 88 ماحصل 10 سال برنامه ریزی دشمن بود
فرمانده سپاه بیله سوار، گفت: 9 دی که به تعبیر بزرگان انقلاب سوم لقب گرفته است روزی است که اولین بار امپراطوری رسانه و اختاپوس رسانه ای مایوس و اعتراف به شکست کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازصبح مغان، ظهر امروز دوشنبه جلسه شورای اداری شهرستان بیله سوار با محوریت گرامیداشت حماسه ۹دی و با حضور فرمانده سپاه شهرستان بیله سوار برگزارشد.

سرهنگ پاسدار اختری فرمانده سپاه بیله سوار در این مراسم با بیان اینکه یکی از پیشرفته ترین طرح های دشمن برای مقابله با نظام اسلامی فتنه 88 بود، گفت: این فتنه ماحصل 10 الی 15 سال برنامه ریزی آنها بود.

وی گفت: فتنه 88 تهدیدی علیه ساختارهای بنیادین جمهوری اسلامی، قانون اساسی، نهاد های نظام و آرای مردم بود که نهایتا حماسه ماندگار 9 دی و حضور گسترده مردم فتنه را زمین گیر کرد.

فرمانده سپاه بیله سوار گفت: البته این دشمنی ها ادامه دارد و امریکا در بحث عهد شکنی های برجام و تحریم این را ثابت کرده است.

وی با تشریح حوادث مربوط به فتنه 88 یادآور شد: دشمن در وهله اول دست به طراحی سناریوی براندازی نظام اسلامی از طریق انتخابات کرد که اسم رمز این سناریو نیز تقلب در انتخابات و سپس ورود به اردوهای خیابانی و .. بود.

سرهنگ اختری افزود: در این فتنه دستگاه های تبلیغاتی و دروغ پردازیهای گسترده رسانه های غربی صهیونیستی فعال بودند.

وی گفت: هر چند این حادثه در ایران بود اما پایه کاخ سفید و کاخ سبز معاویه را به لرزه درآورد و درحماسه 9 دی فرق کوفه و تهران معلوم شد.

فرمانده سپاه بیله سوار گفت: 9 دی هلهله پیروزی اشقیا و یزیدیان را از عاشورای61 هجری تا عاشورای 88 تبدیل به شکست و نابودی کرد.

وی بیان داشت: در 9 دی عاشورا خون انقلاب را تصفیه کرد و ساختار نظام را از کژی و آلودگی ها تمیز کرد.

سرهنگ اختری ادامه داد: 9 دی که به تعبیر بزرگان، انقلاب سوم بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و تسخیر لانه جاسوسی لقب گرفته است گفت: این روز روزی است که اولین بار امپراطوری رسانه و اختاپوسهای رسانه ای مایوس و اعتراف به شکست کردند زیرا که انها قبل از 9 دی ادعا داشتند یک بال پرنده شیعه مقاله فوکویاما را از کار انداخته اند به این خاطر که عناصر فتنه به امام حسین و عاشورا اهانت کرده بودند.

به گزارش صبح مغان کریم خسروی معاون فرماندار بیله سوار نیز دراین جلسه اظهار داشت:  با هماهنگی همه دستگاه ها، منسجم تر از قبل برنامه های پیش بینی شده اجرا می شود.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی دارای ارزشهای معنوی و الهی است گفت: این نظام را خود مردم به وجود اورده اند و تا آخر نیز همیشه در صحنه خواهند بود.

کریم خسروی گفت: هیچ دغدغه و نگرانی از بابت انقلاب نداریم و لذا با بصیرت افزایی و توجه به نکات تربیتی انقلاب و منویات مقام معظم رهبری این انقلاب را به سایر نقاط جهان توسعه خواهیم داد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد