سرویس: بیله سوار
کد خبر: 73945
|
15:31 - 1396/10/06
نسخه چاپی

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بیله سوار:

فراموشی یوم الله "9 دی" موجب خسارات جبران ناپذیر می شود

فراموشی یوم الله "9 دی" موجب خسارات جبران ناپذیر می شود
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه بیله سوار گفت: اگر روزهایی همچون 9 دی که از ایام الله است به خاطر مشکلات روزمرگی دچار فراموشی شود و از آن عبرت گرفته نشود ممکن است دوباره تکرار شده و خسارات جبران ناپذیری بوجود آورد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازصبح مغان، به مناسبت گرامیداشت حماسه یوم الله 9دی نشست روشنگری با حضور فرهنگیان شهرستان بیله سوار درحسینیه ثارالله سپاه برگزار شد .

دراین مراسم سید احمد سعادتی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه بیله سوار گفت:خداوند در قران فرموده اند که ایام الله را یادآوری کنید چرا که درآن روز خداوند قدرت خود برمردم اظهار می کند و حق بر باطل پیروز می شود اگر چنین روزهای به خاطر مشکلات روزمرگی دچار فراموشی شود واز آن عبرت گرفته نشود ممکن است دوباره تکرار شود و خسارات جبران ناپذیری بوجود آورد .

وی اظهار داشت: هدف ازبرگزاری چنین نشستهایی یادآوری ایام الله است تا از آن عبرت گرفته شود و در ثانی یادآوری آن برکات زیاد دیگری هم دارد که هم شکر نعمت و الطاف الهی است وهم ایجاد انگیزه واعتماد برای مسلمین جهت زمینه سازی برای شکل گیری تمدن نوین اسلامی هم می باشد.

وی گفت: یکی از برکاتی که انتخابات سال 88 درکنار آن همه خسارت برای نظام داشت، مشخص شدن چهره واقعی دشمنان داخلی و خارجی است و پرده از جلوی چشمان مردم کنار رفت و چهره واقعی مزدوران داخلی و خود باخته غرب را شناختند و در حماسه میلیونی نهم دی ماه 88 برای تجدید میثاق با ولی امر مسلمین به صحنه آمدند وبه یاوه گویان اعلام کردند که هرگز از آرمانهای انقلاب و شهداء ذره ای عقب نشینی نخواهند کرد.

 
 
 فراموشی یوم الله "9 دی" موجب خسارات جبران ناپذیر می شود
 فراموشی یوم الله "9 دی" موجب خسارات جبران ناپذیر می شود
 

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد