سرویس: بیله سوار
کد خبر: 73947
|
15:33 - 1396/10/06
نسخه چاپی

فرمانده سپاه بیله سوار در نشست با بازاریان بازارچه مرزی؛

9 دی روز تشییع جنازه فتنه بود

9 دی روز تشییع جنازه فتنه بود
فرمانده سپاه بیله سوار در نشست با بازاریان بازارچه مرزی این شهر گفت: 9 دی روز تشییع جنازه فتنه بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازی صبح مغان، سرهنگ اختری فرمانده سپاه بیله سوار در نشست با بازاریان بازارچه مرزی بیله سوار که با موضوع حماسه 9 دی برگزار شد گفت: در جریان فتنه 88 که با حمایت و همراهی دشمنان خارجی (غرب و آمریکا) شکل گرفت می توان چنین تعبیر کرد که 8 ماه فتنه و آشوب با 8 سال دفاع مقدس برابری می کند.

وی گفت: فتنه گران به شعار انقلابی تعرض کردند و مثل بنی امیه خیمه های عاشورایی و بیرق امام حسین(ع) را آتش زدند.

وی ادامه داد: اما وقتی کار به جسارت به امام حسین کشید مردم انقلابی عصابی شده و نهایتا مردم انقلابی صبرشان تمام شد و جهت تقابل با فتنه گران به خیابان ها امدند و 9 دی شکل گرفت.

فرمانده سپاه بیله سوار عنوان کرد: 9 دی کمر دشمن را شکست و به دشمن ضربه مغری وارد کرد و مردم نیز ثابت کردند پای بند به ارزشها و مقدسات خود هستند.

وی با بیان اینکه فتنه گران و نظام سلطه به طرز عجیبی شوکه شدند اظهار داشت: 9 دی روز تشییع جنازه فتنه بود.

سرهنگ اختری با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بیش از 30 سخنرانی توام با شفاف سازی را انجام دادند گفت: فتنه گران میکروب هایی بودند که تزریق آن نظام را واکسینه و ایمن سازی کرد.

فرمانده سپاه بیله سوار در انتها یادآور شد: امروز مردم ولایی و شهید پرور ما باید فرایند مبارزه با دشمنان و فتنه گران داخلی، خارجی، منطقه ای و فرامنطقه ای را بشناسند و در این مسیر ثابت قدم باشند.

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد