سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 73958
|
21:26 - 1396/10/06
نسخه چاپی

امام جمعه اصلاندوز:

حضور گسترده ملت ایران در ۹ دی ۸۸ شکوه و عظمت نظام بود

حضور گسترده ملت ایران در ۹ دی ۸۸ شکوه و عظمت نظام بود
امام جمعه اصلاندوز با گرامیداشت هفته بصیرت گفت:حماسه ۹ دی،حماسه‌ای ماندگار و بصیرت ملت قهرمان ایران است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ماحجت الاسلام والمسلمین "عظیم اسدزاده" عصر امروز در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگارارس تبارضمن تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت امام حسن عسگری علیه السلام و گرامیداشت حماسه ۹ دی گفت:حضور گسترده ملت ایران در ۹ دی سال ۸۸ شکوه و عظمت نظام بود.

وی حماسه ۹ دی را یوم الله و در تاریخ  انقلاب اسلامی ماندگار دانست و افزود:۹ دی در نوبه خود روزی بی بدیل و پرافتخار برای نظام مقدس جمهوری اسلامی،روز بصیرت افزایی و دشمن شناسی، تجدید میثاق با امام و رهبری، روز دلبستگی مردم به نظام، نشان دهنده بیداری و هوشیاری مردم برای همه جهانیان بود.

امام جمعه اصلاندوز با اشاره به شکست‌های پی در پی دشمن در براندازی نظام اظهار کرد:ایران اسلامی بعد از پیروزی انقلاب با هزاران فتنه و مشکلات و گرفتاری روبرو بوده که الحمدالله تا به امروز باعظمت و با قدرت خارج شده است.

حجت الاسلام اسدزاده با اشاره به ترورهای مختلف بعد از پیروزی انقلاب اسلامی افزود:دشمنان و منافقین کوردل با ترور بزرگان و 17 هزار شهید نظام جمهوری اسلامی و جنگ تحمیلی علیه ایران میخواستند مملکت اسلامی را به هم بریزند، اما نقشه آنها با حضور جوانان غیرتمند نقش بر آب شد.

وی با بیان اینکه بعد از هشت سال دفاع مقدس دشمن با ترفند تحریم بر ملت ایران بدنبال ضربه زدن به مملکت بود گفت:دشمنان همیشه به این فکر می کنند نظامی که بنای تکیه بر خودش است چگونه این کشور را پایمال کنند و ضربه بزنند اما تابحال موفق نشدند.

امام جمعه اصلاندوز با اشاره به انتخابات سال 88 گفت:مردم ایران اسلامی با حضور گسترده در انتحابات۴۰ میلیون رای دادند،اما متاسفانه عده ای انسانهای خودفروخته و ناآگاه در داخل با دشمن در خارج هماهنگ شدند تا این رای و حضور را بر دل ملت ایران تلخ کنند.

حجت الاسلام اسدزاده با بیان اینکه 8 ماه نظام با فتنه و توطئه بدخواهان روبرو شد گفت:در طول این مدت وقتی مردم آگاه شدند که این فتنه انتخاباتی نیست بلکه انگیزه ای دیگری هست،وقتی مردم دیدند به پرچم امام حسین علیه السلام و مساجد و اعتقادات اهانت می شود، در 9 دی همان سال مردم با حضور پرشکوه خود تمام سفره فتنه را از کشور جمع کردند.

وی با بیان اینکه سکاندار آگاهی و بصیرت مقام معظم رهبری است که با مدیریت و تدبیر هوشمندانه ایشان،حماسه ۹ دی بوجود آمد افزود:جا دارد در وهله اول از رهبر معظم انقلاب به جهت آگاهسازی و در وهله دوم از ملت غیور و بادیانت کشور عزیزمان ایران تشکر و قدردانی کنیم.

امام جمعه اصلاندوز انحراف قلبی،پذیرش ولایت دیگران و کافران و فتنه گران،عصیان و تخلف از پروردگار و ظلم و ستمگری را از علل و عوامل فتنه دانست.

وی با بیان اینکه فتنه گران همواره زیر پرچم استکبار می روند گفت:دشمنان بوسیله جنگ نرم و ایجاد شبکه های مختلف بدنبال ضربه زدن به نظام بودند که الحمدلله مردم با هوشیاری و بصیرت نقشه های شوم آنها را در حماسه ۹ دی خنثی کردند.

حجت الاسلام اسدزاده با بیان اینکه مردم نظام اسلامی ایران در تمامی صحنه های مختلف نظام حضور گسترده و باشکوه دارند افزود:در حادثه زلزله کرمانشاه به عینه مشاهده کردیم که ملت ایران بخصوص مردم و عشایر غیور شهر مرزی اصلاندوز برای کمک به زلزله زدگان این استان با جان و مال خود مایه گذاشتند و در حد بالایی به یاری هموطنان خود برخاستند.

امام جمعه اصلاندوز در پایان بااشاره به اهمیت پاسداشت حماسه 9 دی ماه و تاکید بر آگاهی و بصیرت جوانان در مقابل فتنه دشمنان گفت: گفت:مردم کشورمان با شعور هستند بر مسئولان امر واجب است در راستای رفع مشکلات این مردم بیش از پیش تلاش کنند مشکلات زیادی داریم از جمله در بحث اشتغال و اقتصاد که یقینا با صبر و حوصله مردم و همت مسئولان این مشکلات یکی پس از دیگری حل خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد