سرویس: سیاسی
کد خبر: 73988
|
13:57 - 1396/10/08
نسخه چاپی

حجت الاسلام و المسلمين دكتر صفري:

۹دی روز نمایش بصیرت مردم بود

۹دی روز نمایش بصیرت مردم بود
امام جمعه گرمی گفت: ۹دی روز نمایش بصیرت مردم بود و فتنه ای در این روز خاموش شد که فقط اهل بصیرت توانایی تشخیص آن را داشتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازسیفار،حجت الاسلام و المسلمین صفری امام جمعه شهرستان گرمی در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن دعوت عموم به تقوای الهی گفت: عمر محدود است و این عمر محدود سریع سپری می شود و این عمر کوتاه سرنوشت قیامت ما را تعیین می کند و از این نظر باید دقت کنیم تا عمر خود را به بطالت سپری نشود.

 

وی با بیان اینکه ربا هفتاد جز دارد و کوچکترین آن گناه بزرگی نزد پروردگار بحساب می اید، افزود: یک درهم ربا خوردن، نزد خدا از هفتاد بار زنا در مسجدالحرام بدتر است.

امام جمعه گرمی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان  اینکه حماسه 9 دی روز بصیرت و میثاق با ولایت است، اظهار کرد: ۹دی روز نمایش بصیرت مردم بود و فتنه ای در این روز خاموش شد که سخت تر از جنگ بوذ و تشخیص دوست و دشمن واقعا سخت بود و در این روز دشمن به قلب مردم و در درون مردم نفوذ کرده بود و جز اهل بصیرت هیچ کس توانایی تشخیص جبهه حق را نداشت.

وی افزود: به چنین ملتی باید آفرین گفت ،چراکه در بزنگاه و با هدایت و راهنمایی رهبری فرزانه مسیر را به درستی تشخیص دادند و با خلق حماسه ۹دی تو دهنی محکمی به دشمن زدند و انقلاب را مجددا بیمه کردند.

خطیب جمعه گرمی با بیان اینکه دشمن قصد دارد با القای ناامیدی در بین مردم خدمات انقلاب و نظام را انکار کند افزود: انتقاد منصفانه همیشه سازنده است و نباید عینک بدبینی به چشم زد و کل خدمات را منکر شد.

وی اظهار کرد: انقلابگری با انقلاب نمایی فرق می کند و انقلابی بودن در زمان حساس و موقع موضع گیری بحق مشخص می شود و انقلابی بودن به شعار نیست بلکه باید انقلابی عمل کرد.

خطیب جمعه گرمی با اشاره به اینکه تاکنون فرمایشات رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی نه از سوی مردم و نه از سوی دولتمردان به درستی تفسیرنشده است اظهار داشت: در صورتی می توان این راهکاربرون رفت از وضعیت اقتصادی کشوررا به خوبی درک کرد که در درجه اول با مفسدان اقتصادی در کشورکه بی اعتمادی مردم را  در پی داشته است  به شدت برخورد شود و در وهله دوم بانکهای به معنای واقعی اسلامی باشند نه ربوی که با سود کلان و در نقش بنگاههای اقتصادی تسهیلات گران قیمت را به مردم و تولید کنندگان ارائه می دهند و سوم اینکه خود تولید کنندگان باید با وجدان کاری کیفیت تولیدات خود را بالاببرند و از کم کاری دست بردارند که اگرچنین نشود نهایتا دود این بی توجهی به چشم خود مردم می رود.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد