سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 74119
|
12:51 - 1396/10/13
نسخه چاپی

قیام پارس آبادی ها علیه اغتشاشگران/ مردم کفن پوش به صحنه آمدند

 قیام پارس آبادی ها علیه اغتشاشگران/ مردم کفن پوش به صحنه آمدند
مردم پارس آباد مغان امروز با حضور خودجوش در خیابان‌های مرکز شهر، اقدام اغتشاشگران و مخلان امنیت را به‌شدت محکوم کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازآران مغان، به دنبال ناآرامی‌های چهار روز گذشته و ایجاد ناامنی و سردادن شعارهای ضد ارزش‌های انقلاب و ساختارشکنانه برخی افراد آشوبگر در کشور، مردم شهرستان مرزری پارس آباد مغان پیش از ظهر امروز به خیابان آمدند و این اقدام مخلان امنیت را به‌شدت محکوم کردند.

///

مردم ولایتمدار شهرستان پارس آباد با حضور خودجوش خود در خیابان‌های شهر پارس آباد و سردادن شعارهایی علیه اغتشاشگران و اعلام پیروی از ولایت‌فقیه، خشم و انزجار خود را علیه فرصت‌طلبانی که دست به هتک حرمت علیه نظام و ایجاد تخریب و ناآرامی کرده بودند بیان کردند.

این راهپیمایی ابتدا از میدان سپاه آغاز شد و راهپیمایی کنندگان با گذشتن میدان امام حسین (ع) در چهارراه امام خمینی (ره) پارس آباد تجمع کردند.

مردم در این راهپیمایی شعارهایی همانند «ملت ما بیدار است از فتنه گر بیزار است» ، «مرگ بر فتنه گر»، «ما ملتی بصیریم، ذلت نمی پذیریم » ما ملتی بیداریم از آمریکا بیزاریم "ما ملتی هوشیاریم از فتنه گر بیزاریم" ، "منافق ننگت باد، فتنه گر مرگت باد" ، "حسین حسین شعار ماست ولایت افتخار ماست" ،‌ "خامنه ای خمینی دیگر است ولایتش ولایت حیدر است" ، "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" سر دادند.

///

بسیاری از مردم در این راهپیمایی با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران و پرچم های سیاه که روی آن نام مبارک امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل(ع) و هیهات من الذلة حک شده بود با برافراشتن بیرق هیئات های مذهبی، نشان دادند که اهانت آشوبگران به پرچم ایران و نام مبارک ائمه اطهار (ع) خط قرمز آن هاست و آن را تحمل نخواهند کرد.

در این راهپیمایی همچنین عده ای از مردم و روحانیون لباس‌های سفید به نشانه کفن‌پوشی به تن داشتند که روی آنها نوشته شده بود "جانم فدای رهبر" ، "فدائیان رهبریم"، "جانیم اولسون سنه قوربان رهبریم" تا بدین طریق ضمن انزجار از اقدامات خرابکارانه آشوبگران، حمایت قاطع خود را از نظام و ولایت فقیه اعلام کنند.

///

در اين ميان از زن و مرد، کوچک و بزرگ با در دست داشتن تمثال امام خميني(ره) و مقام معظم رهبری، خواستار برخورد جدی و اشد مجازات برای اغتشاشگران و آشوبگرانی شدند که باعث اخلال امنیت در برخی شهرهای کشور شده اند.

امام جمعه پارس آباد در این راهپیمایی با تأکید بر اینکه باید در دفاع از ولایت فقیه استوار و محکم بود، تصریح کرد: بار ديگر مشخص شد كه اغتشاشگران و آشوبگران ماهيتي دين‌ستيزانه و ضد انقلابي دارند و اصل عقايد اسلامي و عمود ولايت را هدف قرار داده‌اند.

حجت الاسلام سید سعید رشادی با بيان اينكه آشوبگران مورد حمايت آمريكا، اسرائيل، منافقان و سلطنت‌طلبان هستند، تصريح كرد: بعد از اين حرمت‌شكني و تخریب اموال عمومی توسط عده ای آشوبگر، مردم انقلابي و ولايتمدار ايران اسلامي به خيابان‌ها آمده و با محكوم كردن اين اقدام، بار ديگر با رهبري و ولايت تجديد عهد كردند.

///

وی با اعلام این که این اغتشاشات حرکت دشمن پسندانه ای است، افزود: قطعا این اغتشاشات هیچ زمانی از ناحیه مردم صورت نمی گیرد و امروز مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه پارس آباد در کنار سایر شهرهای کشور، ثابت کردند با بصیرت و زمان‌شناسی مثال‌زدنی و حضور‌ی پرشور پاسخ قاطعی به فرصت‌طلبان و  اغتشاش گران می دهند.

///

در این راهپیمایی شخصیت هایی نظیر امام جمعه پارس آباد، فرماندار، فرماندهان انتظامی، سپاه و هنگ مرزی، دادستان و رئیس دادگستری، روحانیون، دانشجویان و دانشگاهیان، بخشداران، مسئولان ادارات، سازمانها و نهادها، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان در کنار مردم حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد