سرویس: نیر
کد خبر: 74130
|
19:33 - 1396/10/13
نسخه چاپی

سرپرست فرمانداری نیر:

80 پروژه عمرانی در شهرستان نیر در حال اجرا است

80 پروژه عمرانی در شهرستان نیر در حال اجرا است
سرپرست فرمانداری شهرستان نیر گفت: ۸۰ پروژه عمرانی در بخش‌های مختلف شهرستان نیر با ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار در حال اجراست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل از نیرمیز؛ مهدی بخشی  امروز در جلسه شورای اداری شهرستان نیر که با حضور اعضا در محل فرمانداری تشکیل شده بود، اظهار داشت: 80 پروژه عمرانی با اعتبار 10میلیارد تومان در شهرستان نیر توسط دستگاه‌های اجرایی درحال اجراست.

وی به تهیه سند توسعه شهرستان با محوریت اشتغال اشاره کرد و افزود: در این سند بحث گردشگری، کشاروزی و صنعت در راستای ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان مد نظر قرار گرفته که بزودی به اتمام می‌رسد.

 

سرپرست فرمانداری نیر به اجرای عملیات گازرسانی به 16 روستای شهرستان خبر داد و گفت: با تلاش شرکت گاز شهرستان و استان عملیات گازرسانی به 16روستای این شهرستان درحال اجرا می‌باشد.

 

بخشی به اجرای بزرگترین پروژه طرح آبیاری در منطقه اشاره کرد و افزود: طرح آبیاری مکانیزه بوسجین با اعتبار بیش از 14 میلیارد تومان درحال اجراست که 700 هکتار از اراضی برخی از روستاهای بخش کورائیم تحت پوشش این آبیاری قرار خواهد گرفت.

 

وی تصریح کرد: 85 درصد تسهیلات از سوی دولت به صورت بلاعوض بوده و 15 درصد مابقی نیز آورده شخصی با تسهیلات کم بهره به کشاورزان تعلق می‌گیرد.

 

وی ادامه داد: شهرستان نیر با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های موجود آن، قابلیت های زیادی داشته و با برنامه ریزی درست و تخصیص اعتبارات مورد نیاز علاوه بر تامین زیرساخت ها و نیازمندی های خود می تواند نقش مهمی در ارتقای سطح و شاخص های رشد و توسعه ی استان ایفا کند.

 

وی با بیان اینکه با اجرای پروژه های عمرانی شهرستان و به بهره برداری رسیدن آنها شاهد افزایش اشتغال، درآمد و رفاه هرچه بیشتر مردم در شهرستان خواهیم بود.

 

بخشی با بیان اینکه کمیته برنامه ریزی شهرستان علاوه بر جذب اعتبارات عمرانی، اجرای سند تدبیر توسعه را در راستای اهداف بلند مدت در دستور کار خود قرار داد است، گفت: در این سند وظایف تمامی ادارات و نهادها مشخص شده است.

 

وی تاکید کرد: دستگاه های اجرایی شهرستان می بایست با ادارات کل استان هماهنگ شده و برنامه های مرتبط با سند تدبیر توسعه را اجرایی کنند.

 

فرماندار نیر با اشاره به اینکه بخش گردشگری وصنعت شهرستان نیر از حوزه هایی به شمار می رود که ظرفیت بالایی برای جذب سرمایه گذار و صدور مجوزهای گوناگون در این حوزه ها ذارذ،گفت: مدیران شهرستان باید نسبت به تدوین و اجرای طرح های بلند مدت در این حوزه ها اقدام کنند.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد