سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 74132
|
22:55 - 1396/10/13
نسخه چاپی

استان اردبیل؛ از شمال تا جنوب، مرگ بر فتنه گر سر دادند

 استان اردبیل؛ از شمال تا جنوب، مرگ بر فتنه گر سر دادند
استان اردبیل، از شمال تا جنوب یکپارچه و هم صدا در محکومیت سران فتنه، اغتشاشگران و ضد انقلاب به خیابان ها آمده و با شعار مرگ بر فتنه گر اندیشه فتنه و آشوب را از چهره شهرها زدودند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازکوثرخبر، چند روز پیش، آن وقت که مردم ایران اسلامی به وضعیت گرانی و معیشت مشقت بار خود اعتراض کردند و مطالبه ی بحقی را برای بهبود اوضاع اقتصادی کشورشان خواستار شدند؛ دشمنان شغال صفت کشورمان، از منافقین و استکبار گرفته تا اسرائیل و آل سعود کافر، همه برای براندازی نظام و انقلاب نقشه ریختند و با دست پرورده های خود که اکثر آنها آموزش دیده خارج از مرز ها بودند به خیابان ها آمدند تا شاید این اعتراض را تبدیل به اغتشاش کنند.

روز های اول همه سردرگم بودند و اعتراض کنندگان نیز از این اوضاع آشوب دلگیر؛ اما بعد ها وقتی که ماهیت اغتشاش با بر هم زدن امنیت ملی و از بین بردن بیت المال از سوی دست نشانده های دشمن مشخص شد، مسیر حرکت تغییر یافت؛ حضوری دوباره لازم بود تا غبار از چهره‌ی شهرها زدوده شود؛ حماسه ای دیگر همچون 9دی در این میان احساس می شد تا یادآور شویم پرچمی که برای اعتلای آن خون صدها جوان ریخته شده است هرگز به دست دشمنان زبور خارجی و ایادی حقیر داخلی آنان نخواهد افتاد.

روز چهارشنبه اکثر مردم ایران اسلامی با شعارهای دندان شکن خود به خیابان ها آمدند و حماسه‌ی بی بدیلی همچون 9 دی 88 را در 13 دی 96 خلق کردند.

مردم خلخال در جنوب استان اردبیل، شهر فرهنگ و تمدن ایران اسلامی که همیشه در صحنه های انقلاب پیشرو بوده و هست، بار دیگر هوشیاری خود را به نمایش گذاشتند و حساب خود را از حساب سیاه و بدنام اغتشاشگران جدا ساختند و میعادگاه مصلی نماز جمعه‌ را برای تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های رفیع این نظام برگزیدند.

پارس آباد، فرزند مغان در شمال استان اردبیل نیز با دست های گره کرده خود در محکومیت سران فتنه، اغتشاشگران و ضد انقلاب طومار بدخواهان نظام و انقلاب را طوری به هم پیچیدند که اندیشه فتنه و آشوب از اذهان زدوده شود.

دیگر شهرهای اردبیل همچون کوثر، نگین استان نیز پنجشنبه 14 دیماه همچون گذشته آستانِ رفیع فهم خود را به نمایش خواهند گذاشت تا برای همیشه دست اهریمن را از دامان پاک شهر و دیارشان دور سازند.

ما به دعوت پدر معنویمان، امام جمعه‌ی محبوب کوثر حجت الاسلام والمسلمین بیگی راس ساعت 10 صبح در محل میدان شهرداری این شهر یک صدا ندای حمایت از انقلابی را سر خواهیم داد و به رسانه‌های مغرض دنیا نشان خواهیم داد که حساب این ملت از هنجارشکنان و آشوبگران جداست.

انتهای‌پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد