سرویس: بیله سوار
کد خبر: 74158
|
14:59 - 1396/10/14
نسخه چاپی

تشریحی/ تکمیلی راهپیمایی امروز بیله سوار

فرصت موج سواری به دشمنان را نمی دهیم

 فرصت موج سواری به دشمنان را نمی دهیم
امام جمعه بیله سوار با بیان اینکه اعتراض به وضع معیشتی را قبول داریم گفت: افزایش قیمت برخی حامل های انرژی در وضعیت گرانی موجود، مسئله ای حساسیت زا است زیرا که عده ای از مردم توان پرداخت پول قبض آب، برق و گاز را ندارند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازصبح مغان،حوادث چند روز گذشته و ایجاد ناامنی و سردادن شعارهای ساختارشکنانه ضد ارزش‌های انقلاب توسط برخی افراد آشوبگر در کشور باعث شد مردم شهر مرزی بیله سوارمغان صبح امروز پنج شنبه به خیابان ها آمدند و با حضور خودجوش خود و سردادن شعارهایی همچون «مرگ بر فتنه گر» علیه اغتشاشگران و اعلام پیروی از ولایت‌فقیه این اقدام مخلان امنیت را به‌شدت محکوم کردند.

حجت الاسلام قیاسی امام جمعه بیله سوار در این مراسم اظهار داشت: دشمنان اسلام و لاشخورهای سیاسی که آمده بودند استفاده هایی از این اعتراضات ببرند مایوس برگشتند.

وی ضمن تشکر از حضور هیجانی، خودجوش، پرشور و بی نظیر اهالی بیله سوار در این راهپیمایی به چرایی نارضایتی های ایجاد شده پرداخت و گفت: ما هم در این خصوص مطالبه داریم و لذا هیچ کس با اعتراض مخالف نیست.

 

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری به روسای قوا دستور داده اند تا مشکل مال باختگان حل شود گفت: خوشبختانه بیشتر مشکلات این مالباختگان حل شده است.

امام جمعه بیله سوار بیان داشت:  طرح مشکل گرانی، تورم و بیکاری هیچ اشکالی ندارد و تاکنون بیش از 2 هزار مورد اعتراض در این مورد صورت گرفته است که هیچ گونه اغتششاش و پرچم سوزی در آن رخ نداده است اما سوزاندن پرچم در یکی از شهرها جسارتی بود که خون شهدا را پایمال کرد و به ائمه، شهدای فضیلت، پیامبران بی حرمتی کردند و این به هیچ وجه قابل قبول نیست و معلوم است این پرچم سوزی از بیرون کشور هدایت می شود و ارتباطی به بیکاری و گرانی ندارد.

 

 

وی خطاب به مسئولان گفت: تمام جریانات سیاسی باید منافع ملی و مردمی  را مد نظر قرار دهند و کسانی که از مشکلات گرانی گلایه مند هستند باید صف اینها را از اغتشتاش گران جدا کرد.

خطیب مراسم امروز با بیان اینکه هیچ وقت فرصت موج سواری را به معاندان نمی دهیم اظهار داشت: مجموعه دولت و تمامی سازمان ها باید تلاش کنند به صورت جدی و ضربتی با مجلس هماهنگ شده و برنامه های میان مدت و بلند مدت اقتصاد مقاومتی را مد نظر قرار دهند.

 

افزایش قیمت ها در گرانی موجود، حساسیت زاست

حجت الاسلام قیاسی افزود: وقتی عده ای از مردم توان پرداخت پول قبض آب، برق و گاز را ندارند، چرا باید بنزین 1500 تومان شود؟ و قیمت ها افزایش یابد؟ لذا این مسئله خود حساسیت زاست و نباید مردم در گرانی بیشتر در فشار باشند.

 

وی گفت: فعلا زمان مچ گیری از مسئولان و دولتمردان نیست و در زمان خود به مسائل پرداخت خواهد شد اما باید بدانیم که مردم از وضع موجود گله مند هستند.

وی خطاب به دولت و مجلس گفت: وقت آن است که حرکت جدی داشته باشند و اگر کسی نیازی به یارانه ندارد باید قطع شود اما وقتی کسی نیازمند است حذف آن کار اشتباهی است.

امام جمعه بیله سوار به تشریح بیاناتی از امام راحل در خصوص رسیدگی به وضع مردم و چند توصیه ایشان به مسئولان پرداخت و گفت: باید هر چه سریعتر طرح های اجرایی که متوقف شده دوباره اجرایی شود.

خطیب مراسم امروز تاکید کرد: تا آخرین نفر و نفس به پای انقلاب ایستاده ایم و بالاترین افتخار این است که برای این انقلاب جان خود را فدا کنیم .

 

اعتراض به وضع معیشتی را قبول داریم

حجت الاسلام قیاسی در انتهای سخنان خود بار دیگر یاداور شد: اعتراض ها به وضع معیشتی را قبول داریم و از سیاسیت پولی مسئولان نیز گلایه مند هستیم و لذا باید با تدبیر این مسائل حل شود.

 

به گزارشپایگاه خبری صبح مغان، در این راهپیمایی همچنین عده ای از مردم و روحانیون لباس‌های سفید به نشانه کفن‌پوشی به تن داشتند که روی آنها نوشته شده بود "جانم فدای رهبر"، "فدائیان رهبریم" تا بدین طریق ضمن انزجار از اقدامات خرابکارانه آشوبگران، حمایت قاطع خود را از نظام و ولایت فقیه اعلام کنند.

 

 

بسیاری از مردم در این راهپیمایی با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران و پرچم های عزای امام حسین که روی آن نام مبارک امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل(ع) و هیهات من الذلة حک شده بود با برافراشتن بیرق هیئات های مذهبی، نشان دادند که اهانت آشوبگران به پرچم ایران و نام مبارک ائمه اطهار (ع) خط قرمز آن هاست و آن را تحمل نخواهند کرد.

در این راهپیمایی شخصیت هایی نظیر امام جمعه بیله سوار، فرماندار، فرمانده سپاه، دادستان و رئیس دادگستری، روحانیون، دانشجویان و دانشگاهیان، مسئولان ادارات، سازمانها و نهادها، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان در کنار مردم حضور داشتند.

گزارش از بهروز پیری

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد