سرویس: وبگردی
کد خبر: 74184
|
15:57 - 1396/10/15
نسخه چاپی

امام جمعه جعفرآباد:

بی‌توجهی مسئولان به مشکلات اقتصادی، زمینه تبدیل اعتراضات خیابانی به اغتشاش شد

بی‌توجهی مسئولان به مشکلات اقتصادی، زمینه تبدیل اعتراضات خیابانی به اغتشاش شد
امام جمعه جعفرآباد گفت: بی توجهی مسئولان به هشدار رهبری در خصوص مشکلات اقتصادی زمینه تبدیل اعتراضات خیابانی به اغتشاش است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازصبح مغان،حجت الاسلام والمسلمین باقری امام جمعه جعفرآباد مغان ضمن محکوم کردن حوادث و اغتشاشات اخیر که در برخی از شهرهای کشورمان اتفاق افتاد گفت: نزدیک به ده سال است که رهبر معظم انقلاب خطاب به مسئولان می فرمایند که ما در جنگ اقتصادی هستیم ولی متاسفانه هیچکس این هشدارها را جدی نگرفت تا اینکه فشار اقتصادی و تورم بالایی که بعضی ها سعی دارند به دروغ به مردم القاء کنند که تک رقمی است بهانه ای شد تا یک اعتراض خیابانی تبدیل به چنین حوادثی شود.

وی افزود: دشمن به خیال خام خودش فکر کرد که می تواند از این آب گل آلود ماهی بگیرد و مثل حوادث سال 88 مردم را به خیابانها بکشاند، ولی زهی خیال باطل که مردم ایران بصیر و هوشیار هستند و فرق بین اعتراض و اغتشاش را تشخیص می دهند.

باقری گفت: کشته شدن چندین هموطن بی گناه، شعارهایی بر ضد دین و نظام، آتش زدن پرچم عزیز کشورمان که ناموس و هویت ماست، تخریب اموال عمومی، آتش زدن ادارات و مساجد و حسینیه ها خیلی زود نشان داد که این حوادث نمی تواند کار افراد وطن دوست و ایرانی اصیل باشد، بلکه کار خودفروختگان و وطن فروشانی است که در خارج از کشور برای نابودی نظام جمهوری اسلامی تلاش می کنند.

امام جمعه جعفرآباد خاطر نشان کرد: سوء استفاده از احساسات و هیجانات جوانان بوسیله فضای مجازی و القای یأس به آنها برای دامن زدن به این اغتشاشات ابزاری بود که منافقین، سلطنت طلبها، سعودی ها، آمریکایی ها و صهیونیست ها سعی داشتند بوسیله آن طرح جدیدی برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی پیاده کنند که بحمدلله این بار خیلی زود دم خروس بیرون زد و نقشه هایشان نقش بر آب شد.

امام جمعه جعفرآباد در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تدبیر ویژه نیروی محترم انتظامی در کنترل کردن این حوادث و درخواست اشد مجازات برای عاملان و مرتکبان این جنایتها، خطاب به مسئولان گفت: مردم بارها و بارها امتحان خودشان را در دفاع و حمایت از نظام و رهبری با موفقیت پس داده اند و همیشه با حضورشان حساب دشمن را رسیده اند، حواستان را جمع کنید و بدانید اگر در انجام وظایفتان کوتاهی کنید همین مردم حساب شما را خواهند رسید.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد