سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 74221
|
00:14 - 1396/10/17
نسخه چاپی

فرمانده سپاه کوثر در جمع آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی:

برای تبدیل وضعیت آموزش دهندگان نهضت تلاش می کنیم

برای تبدیل وضعیت آموزش دهندگان نهضت تلاش می کنیم
فرمانده سپاه کوثر در جمع آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی گفت: رکن و شاخصه اصلی آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی می بایست در راستای حفظ دستاورد های انقلاب و بصیرت افزایی میان فراگیران جامعه باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازکوثرخبر، سرهنگ 2پاسدار محرم پوررحمان عصر روز شنبه در جمع آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی ضمن قدردانی از خدمات سواد آموزی در شهرستان گفت: نهضت سواد آموزی یادگار رهبر کبیر انقلاب اسلامی که کمتر از یک سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با هدف ریشه کنی بی سوادی در کشور شکل گرفت، تاکنون خدمات خوبی را در زمینه باسواد کردن افراد رده سنی 10-49 سال انجام داده است.

وی با بیان اینکه لازم است گروه های علمی در شهرستان تشکیل شود، افزود: چنانچه بی سوادی در کشور ریشه کن شود نشانه رشد و پیشرفت کشور محیا خواهد شد، آموزش دهندگان نهضت می توانند نخستین حرکت را در خصوص رشد و تعالی توسعه علمی و نخبه پروری انجام دهند.

فرمانده سپاه کوثر خاطر نشان کرد: رکن و شاخصه اصلی آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی می بایست در راستای حفظ دستاورد های انقلاب و بصیرت افزایی میان فراگیران جامعه باشد.

سرهنگ پوررحمان با پرداختن به موضوع فضای مجازی تصریح کرد: تشکیل گروه ها و کانال های تلگرامی از سوی آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی می تواند گام موثری در راستای تبادل بصیرت افزایی و ایده پروری باشد؛ بحث و گفتگو در این گروه ها از سوی نخبگان و بسیجیان نیز گام بعدی در خصوص رشد و تعالی علمی محسوب می شود.

فرمانده سپاه کوثر خاطر نشان کرد: نخبگان، فرهیختگان، جوانان تحصیل کرده و آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی می توانند با فعالیت در گروه های تلگرامی و تبادل نظر در فضای حقیقی، مجمع بسیج شهرستان کوثر را آنطور که در راستای رفع موانع و مشکلات شهرستان فعالیت می کند، یاری کرده و بازوی پرتوان حوزه فرهنگ - علم برای رفع معضلات اجتماعی و ... در شهرستان باشند.

وی در پایان تاکید کرد: در قبال فعالیت روز افزون آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی برای حفظ و تبیین ارزش های انقلاب و همین طور افزایش توان علمی افراد ما نیز تلاش خواهیم کرد معضل تبدیل وضعیت آنان را بطور جد پیگیری کنیم.
 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد