سرویس: استانی
کد خبر: 74343
|
13:00 - 1396/10/21
نسخه چاپی

مظلومیت شهدای گمنام ادامه دارد؛

خیانت آشکار به بیت المال در مزار شهدای گمنام بیله سوار+ تصاویر

خیانت آشکار به بیت المال در مزار شهدای گمنام بیله سوار+ تصاویر
از بین رفتن کیسه های سیمان در کنار یادمان نیمه کاره شهدای گمنام شهر مرزی بیله سوار، خیانتی آشکار به بیت المال است و مسئولان باید در این باره توضیح دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازصبح مغان، بیش از 6 سال از خاکسپاری 3 شهید گمنام در پارک نرگس شهر مرزی بیله سوارمغان می گذرد و هر روزی که می گذرد بر غربت و گمنامی آنها افزوده می شود.

رها شدن مصالح ساختمانی که قرار است برای پروژه ساخت یادمان مزار شهدای گمنام استفاده شود یکی از صحنه های غم باری است که هر بیننده ای را دل آزرده می کند.

تصویر زیر نشان می دهد کیسه های سیمان زیر باران به حال خود رها شده و همه این مصالح از بین رفته است.

حال سوال این است که اگر این مصالح حیف و میل شده مال خود مسئولان بود بازهم این حادثه ناگوار پیش می آمد؟

مسئولان باید بدانند اسراف صورت گرفته شده یک خیانت آشکار بر بیت المال است و باید علاوه بر اینکه در پیشگاه شهدا پاسخگو باشند باید توضیح دهند که چرا این اتفاقات صورت گرفته است؟

گفتنی است در جلسه 16 اسفند سال 93 فرمانداری قرار شده بود از محل اعتبارات سال 94 برای تکمیل یادمان شهدای گمنام بیله سوار اقدام شده و در اسرع وقت ساخت این یادمان به اتمام برسد اما علی رغم ساخت قسمتی از یادمان این شهدا، متاسفانه روند این پروژه در حال حاضر به طور کامل متوقف شده است.

به گزارش صبح مغان مزار شهدای گمنام شهرستان بیله سوار این روزها از هر نظر مظلوم واقع شده و جای بسی تأسف است که پس از چندین سال تدفین این عزیزان هنوز یادمان شهدا تکمیل نشده است.

با توجه به اینکه این مکان همواره مورد توجه مردم شهرستان بیله سوار است لذا بهسازی آن به یک خواست عمومی تبدیل شده است.

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد