سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 74380
|
11:53 - 1396/10/23
نسخه چاپی

اثر فاخر هنرمند بیله سواری در جشنواره بین اللملی فجر روی صحنه می رود

 اثر فاخر هنرمند بیله سواری در جشنواره بین اللملی فجر روی صحنه می رود
نمایش«و خداوند درون یک مرد دو قلب قرار نداد» به کارگردانی اکبر صادقی در سی و ششمین جشنواره تئاتر بین المللی تئاتر فجر به عنوان نماینده استان اردبیل به روی صحنه می رود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازصبح مغان، نمایش«و خداوند درون یک مرد دو قلب قرار نداد» که به عنوان منتخب استان اردبیل می باشد در سی و ششمین جشنواره تئاتر بین المللی تئاتر فجر و در بخش مسابقه تئاتر ایران به اجرا در خواهد امد.

نمایش«و خداوند درون یک مرد دوقلب قرار نداد» قبل از حضور در سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، از دیروز بیست و دوم دی ماه در تالار شمس عطار اردبیلی مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل به روی صحنه رفته است و تا بیست و ششم دی ماه ادامه خواهد داشت.

 

اکبر صادقی از هنرمندان جوان تئاتر شهرستان مرزی بیله سوار مغان و نویسنده و کارگردان نمایش «و خداوند درون یک مرد دو قلب قرار نداد» است که در کنار هنرمندان تئاتر استان حضور موفقیت آمیزی در دوره های مختلف جشنواره بین المللی تئاتر فجر داشته است و این دومین حضور هنرمند بیله سواری در این جشنواره است.

گفتنی است نمایش مذکور در بیست و پنجمین دوره جشنواره تئاتر استانی با انتخاب هیئت داوران به عنوان نمایش برتر و برگزیده انتخاب شد و در دومین همایش نمایش های برگزیده جشنواره های تئاتر استان های کشور که در آذرماه سال جاری و در تهران برگزار شد، توانست جواز ورود به سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر را کسب کند.

در سی و پنجمین دوره جشنواره تئاتر فجر هم نمایش«تورا از من گرفتی» که نوشته و کار اکبر صادقی بود، در سالن قشقایی مجموعه تئاتر شهر تهران به روی صحنه آوردند.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد