سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 74392
|
00:05 - 1396/10/24
نسخه چاپی

در کارگروه تشکیل مجمع بسیج کوثر مطرح شد؛

از پیگیری انجام عملیات پایاب سد گیوی تا گله‌مندی از عدم حضور مسئولان شهرستانی در مجمع بسیج

از پیگیری انجام عملیات پایاب سد گیوی تا گله‌مندی از عدم حضور مسئولان شهرستانی در مجمع بسیج
کارگروه مقدماتی تشکیل مجمع بسیج شهرستان کوثر با حضور فرمانده سپاه کوثر و برخی از روسای ادارات در محل سالن اجتماعات ناحیه مقاومت بسیج سپاه کوثر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازکوثرخبر، کارگروه مقدماتی و هماهنگی تشکیل مجمع بسیج، چگونگی هدفگذاری این مجمع و بحث و تبادل نظر در خصوص مسائل و مشکلات مرتبط به شهرستان کوثر با حضور فرمانده سپاه کوثر و برخی از روسای ادارات عصر روز شنبه 23 دیماه در محل سالن اجتماعات ناحیه مقاومت بسیج سپاه کوثر برگزار شد.

سرهنگ دوم پاسدار محرم پوررحمان، فرمانده سپاه کوثر در این نشست ضمن اشاره به هدفگذاری مجمع بسیج شهرستان کوثر با بیان اینکه کارگروه تشکیل مجمع بسیج شهرستان با موضوع مطالبات فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و دفاعی برگزار می شود، اظهار کرد: در این کارگروه از نخبگان و همچنین مسئولان امر در عرصه های متعدد بهره مند شده و برای پیشرفت و توسعه منطقه و همچنین رفع معضلات اجتماعی تصمیماتی اتخاذ می شود.

وی ادامه داد: در واقع هدف از تشکیل مجمع بسیج شهرستان بهره گیری و تهذیب نخبگان بسیج است که نتایج در کارگروه ها به عنوان مطالبات شهرستان مطرح و ضمن ارائه در جلسه مجمع بسیج، به مراجع بالاتر نیز ارجاع داده می شود.

فرمانده سپاه ناحیه کوثر با بیان اینکه در این کارگروه ها اکثر مشکلات جامعه بخصوص معضلات اجتماعی در فضای حقیقی و مجازی مورد بررسی قرار می گیرد، افزود: ما باید بدانیم تحقق جامعه اسلامی بدون برنامه ریزی و تلاش محقق نمی شود؛ هم اکنون رهبر معظم انقلاب در حوزه اقتصاد مقاومتی و همچنین حوزه فرهنگی گله مند هستند پس اقدامات موثری در این خصوص انجام نیافته است، بسیج و سپاه با بهره گیری از ظرفیت های منطقه ای و ایده نخبگان در صدد شناسایی و رفع مشکلات مربوط به حوزه اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال در منطقه است.

سرهنگ پوررحمان با بیان اینکه کارگروههای تخصصی باید به محل برنامه ریزی برای افراد متخصص، با تجربه و متعهد تبدیل شود خاطرنشان کرد: باید مطالبه گری در بسیج و مردم نهادینه شود تا امورات و ارکان ملی کشور که همانا برپایه اقتصاد مقاومتی نهاده شده است، بیش از پیش عملیاتی شود.

وی در ادامه ضمن گله مندی از برخی از مسئولان ادارات و نهاد های شهرستانی مبنی بر عدم حضور در مجمع بسیج شهرستان کوثر اظهار کرد: این نمی شود که نخبگان بسیج و دیگر دست اندرکاران مجمع بسیج شهرستان مسائل و مشکلات منطقه ای را تدوین و تنظیم کرده و در مجمع بسیج برای خود بازگو کنند، مشکلات منطقه ای مطرح می شود که با هم اندیشی و مشارکت دستگاه ها و بسیج، راهکارهایی در خصوص رفع آن مشکل ارائه شود.

فرمانده سپاه کوثر ادامه داد: بسیج به مدیریت، نگاه جهادی دارد و حسینی وار به رسالت مهم خود در اعتلای جامعه قدم بر می دارد؛ فلذا مهمترین مشکلات منطقه ای را هم در عرصه های متعدد پیگیری کرده و در مجمع بسیج شهرستان مطرح خواهد کرد.

به گزارش کوثرخبر، آسیب شناسی حوزه فضای مجازی و معضلات اجتماعی، بحث و تبادل نظر در خصوص تقویت حوزه تولید و اشتغال در کوثر و پیگیری رفع موانع پایاب سد گیوی از دیگر مسائل مطرح شده در این کمیته بود که مقرر شد راهکارهای اتخاذ شده در مجمع بسیج شهرستان کوثر (همزمان با ایام الله دهه فجر)، مطرح شود.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد