سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 74458
|
17:53 - 1396/10/25
نسخه چاپی

آنچه در شورای اداری شهرستان بیله‎سوار گذشت

 آنچه در شورای اداری شهرستان بیله‎سوار گذشت
فرماندار بیله سواردر جلسه شورای اداری شهرستان بیله‎سوار گفت: در برخی ادارات برخورد مناسبی با مردم صورت نمی گیرد لذا لازم است مسئولان نسبت به پاسخگویی شفاف بوده و کار مردم را سریعا انجام دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازصبح مغان، پیش از ظهر امروز دوشنبه 25 دی ماه 96 جلسه شورای اداری شهرستان بیله سوار با حضور همه اعضای شورا در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار بیله سوار در این جلسه اظهار داشت: در برخی ادارات برخورد مناسبی با مردم صورت نمی گیرد و لذا لازم است مسئولان دقت کافی در این موضوع داشته باشند و نسبت به پاسخگویی شفاف بوده و کار مردم را سریعا انجام دهند.

حلیم گفت: روسای ادارات که قبل از پایان وقت اداری از محل کار خود خارج می شوند باید توجه داشته باشند که وقت اداری رعایت شود زیرا که در قبال کار انجام شده، حقوق پرداخت می‎شود.

وی با بیان اینکه مسئولان باید در جذب سرمایه گذار برنامه ریزی داشته باشند، بیان داشت: فرار سرمایه گذار باعث می شود منطقه از نظر اقتصادی تحرکی نداشته باشد.

حلیم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات اساسی در طرح اشتغال فراگیر و معرفی افراد به بانک ها، گفت: بانک ها روند ارائه تسهیلات را تسهیل بخشیده و در این موضوع سخت گیری نداشته باشند.

فرماندار بیله سوار همچنین به بحث تولید خبر در حوزه کاری ادارات نیز اشاره کرد و گفت: ما نباید تنها متکلم وحده باشیم بلکه روابط عمومی ها موظف هستند در مسائل خبری ورود کرده و به ارائه گزارش به خبرنگاران اقدام کنند.

ایران، مستقل ترین کشور در دنیاست

سرهنگ اختری فرمانده سپاه بیله سوار با تبریک سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در فضای دو قطبی شرق و غرب انفجار نور بود که راهی نو را به سوی بشریت دربند، گشود.

وی با بیان اینکه انقلاب ایران هیمنه و هندسه قدرت های جهانی را بهم ریخت اظهار داشت: تداوم این انقلاب بزرگ مستلزم حفظ پایداری از ارکان اصلی آن یعنی اسلام، رهبری و مردم است.

سرهنگ اختری با بیان اینکه دهه مبارک فجر فرصت مناسبی برای بازخوانی انقلاب اسلامی و تبیین عناصر سازنده و دستاوردهای آن است، افزود: انقلاب دو شعار راهبردی را به این ملت یاد داد و نهادینه کرد و یکی از آن شعار استقلال آزادی و جمهوری اسلامی است که به عنوان پایه ساسی داخلی قرار گرفت و دیگری شعار نه شرقی و نه غربی جمهوری اسلامی است که پایه سیاست های خارجی نظام قرار گرفته است.

فرمانده سپاه بیله سوار عنوان داشت: در مورد استقلال به جرات می توان گفت در این کره خاکی مستقل ترین کشور، ایران است کشوری که در زمان رژیم طاغوت صددرصد زیر سلطه بود اما پس از انقلاب و استقلال به آزادی رسید و به تعبیر غرب ها انقلاب اسلامی ایران برای انها حکم زلزله ویرانگر را داشت.

وی گفت: در شهرستان بیله سوار نیز در قالب ستاد دهه فجر و گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی برنامه های متوعی اجرا می شود.

مسئولان نوکر مردم هستند/  رفع مشکلات، خواسته به حق مردم

وکیل کارگر رئیس شورای شهرستان و عضو شورای شهر بیله سوار نیز گفت: از نماینده مردم در مجلس انتظار داریم توجه و تعامل بیشتری با مردم شهرستان بیله سوار داشته باشد.

وی با بیان اینکه شهردار فعلی با قبول همه مشکلات شهر، زیر بار بدهی میلیاردی رفته است، گفت: در صورتی که ادارات بدهکار به شهرداری، بدهی خود را بپردازند بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

وکیل کارگر با اشاره به برخی گلایه های مردمی اظهار داشت: مردم از برخی ادارات دولتی گلایه دارند و انتظار این است که خواسته های مردمی و نحوه برخورد با مردم اصلاح شود.

رئیس شورای شهرستان بیله سوار گفت: مسئولان به برکت مردم به مقام و منزلت می رسند اما در واقع نوکر مردم هستند و باید در خدمت مردم باشند.

وی با اشاره به سنگ اندازی برخی افراد در سرمایه گذاری در این شهر بیان داشت: مردم می گویند قرار بود گمرک بیله سوار شبانه روزی شود اما همچنان خبری از آن نیست.

کارگر از مسئول مرکز بهداشت و درمان شهرستان نیز خواست به مشکلات رخ داده در خصوص امکانات سونوگرافی بیمارستان نظارت و کنترل دقیق تری صورت گیرد.

ساخت مدرسه ۶کلاسه با اعتبار 390 میلیون تومان

محمد خیردار رئیس آموزش و پرورش بیله سوار با تبریک هفته شورای آموزش و پرورش گفت: از محل درامدهای اختصاصی اداره، محوطه هنرستان و نیز محوطه اداره اسفالت ریزی و زیباسازی شده است.

وی با بیان اینکه این اداره 60هکتار زمین زراعی در اختیار دارد اظهار داشت:جمع اعتبار آموزش و پرورش شهرستان بیله سوار یک میلیارد و285 میلیون تومان است.

وی گفت: تعمیرات اساسی، نوسازی و تکمیل مدارس، احداث مدرسه ۶کلاسه با مبلغ۳۹۰میلیون تومان که در حال ساخت است از جمله مهمترین اقداماتی است که در خصوص مدارس صورت گرفته است.

صدور بیش از 2000 سند مالکیت در شهرستان بیله سوار

محتشم احدی رئیس اداره بنیاد مسکن نیز با تشریح عملکرد این بنیاد به برنامه های اجرا شده در روستاها اشاره کرد و گفت: طرح هادی در ۱۰۱ روستای شهرستان اجرا شده و یا در حال اجرا است.

وی در خصوص آمار سند مالکیت نیز گفت: تا به امروز ۱۰۴۳ سند در بیله سوار و ۱۰۸۵ سند دیگر در بخش جعفرآباد صادر شده است.

حقوق عشایر در نظام بهره برداری اراضی پایاب خدافرین ضایع نمی شود

ربعلی جهانی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بیله سوار گفت: تسهیل گردیده که در واگذاری اراضی پایاب سد خداآفرین اولویت نخست با افراد محلی و ساکنین منطقه باشد و امیدواریم هیچگونه حقی از عشایر در نظام بهره برداری ضایع نشود.

وی با بیان اینکه پیمانکار طرح شبکه گذاری اراضی دیم به صورت فعال در حال اجرای پروژه است گفت: شرکت های خرید قطعات و اتصالات مربوط به سیستم آبیاری نزدیک به  1400 دستگاه سنتر را در منطقه مستقر کرده اند که این رقم در سطح خاورمیانه بی نظیر است.

جهانی در ادامه اظهار کرد: خوشبختانه درسالجاری تعداد 3 نفر از زارعین تلاشگر این شهرستان موفق شدند مقام اول ملی در رسته‌های زراعت‌، اجرای سیستم‌های نوین آبیاری و مرتع‌داری را به خود اختصاص دهند.

وی افزود: این در حالی است که در مجموع تعداد 5 نفر در سطح استان موفق به احراز مقام ملی شده‌اند که سه نفر از آنان از حوزه عمل این شهرستان می‌باشد.

به گزارش صبح مغان در انتهای این جلسه اسامی تعدادی از مسئولان و سرپرستان جدید برخی از ادارات معرفی و اعلام شد که بر این اساس دکتر ابوترابی به عنوان مسئول بهداشت شهرستان، علیرضا فداکار سرپرست اموزش و پروش جعفرآباد، آرنگ سرپرست گمرک ،حسین امامی مسئول جدید ثبت اسناد و املاک شهرستان، حسنپور مسئول جدید تعزیرات حکومتی و جعفری مسئول جدید بیمه سلامت معرفی شدند.

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد