سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 74494
|
10:17 - 1396/10/27
نسخه چاپی

تیر برق هایی که وسط یک روستا جاخوش کرده اند +عکس

تیر برق هایی که وسط یک روستا جاخوش کرده اند +عکس
تیر برق های خیابان شهید پیران روستای قره قاسملو چندین ماه است بلاتکلیف بوده و اداره برق چندان توجهی به رفع این مشکل ندارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازصبح مغان،تیر برق های کوچه شهید پیران روستای قره قاسملو از توابع شهرستان بیله سوار از چند ماه پیش و پس از تعریض خیابان توسط اهالی، در وسط خیابان قرار گرفته است و باعث اختلال در عبور و مرور مردم شده و اعتراض شدید اهالی را دنبال داشته است.

هر چند این اعتراض ها بارها و بارها از طریق رسانه ها منشتر شده است اما هیچ مسئولی تاکنون توجهی به این مسئله نداشته و کماکان تیر برق ها وسط خیابان جا خشک کرده اند.

 اداره برق بیله سوار که مسئول اصلی جابجایی تیر برق ها در منطقه است باید توجه داشته باشد اگر اتفاقی در رابطه با مسائل مربوط به تیر برق ها رخ دهد مسئولیت حادثه با ان اداره بوده و باید پاسخگو باشد.

یکی از ساکنان می گوید: هر چند مردم در خصوص رفع مشکلات معابر پیش قدم بوده و نسبت به عقب کشی ها اقدام میکنند اما آیا اداره برق توان ان را ندارد که چند تیر برق را جابجا کند؟

او می گوید: از فرماندار بیله سوار می خواهیم در این باره دستور ویژه ای دهند تا اداره برق نسبت به رفع این نقیصه اقدام کند.

امیدواریم مشکل تیر برق های روستای قره قاسملو به زودی حل شده و شاهد عبور و مرور بدون دردسر اهالی باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد