سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 74518
|
00:08 - 1396/10/28
نسخه چاپی

در دیدار شهردار و شوراهاي اسلامی شهر گيوي با معاون عمراني استاندار اردبيل چه گذشت؟

 در دیدار شهردار و شوراهاي اسلامی شهر گيوي با معاون عمراني استاندار اردبيل چه گذشت؟
شهردار و اعضاي شوراي اسلامي گيوي در خصوص عمران و آبادانی این شهر با بهروز ندایی، معاون هماهنگي امور عمراني استاندار اردبيل ديدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازکوثرخبر، در اين ديدار كه عصر روز چهارشنبه ٢٧ دیماه در محل استانداري اردبیل انجام یافت، اعضاي شورا و شهردار گيوي مشكلات مربوط به حوزه عمران و شهرسازي شهر را مطرح كردند.

در ادامه این دیدار بهروز ندايي، معاون عمرانی استاندار اردبیل با مثبت ارزيابي كردن هماهنگي بين شوراها و ارتباط موثر و قانوني با شهردار، نسبت به نظارت بر انضباط مالي، اداري و فني شهرداري گیوی تاكيد کرده و نسبت به پيگيري موارد مطرح شده در خصوص مبلمان شهری و دیگر مسائل مطرح شده قول مساعد داد.

وی خاطر نشان کرد: شما مسئولیتی را بر عهده گرفته اید که نماد خدمت رسانی به عموم شهروندان است آنچه که انتظار می رود تعامل، وحدت و همگرائی با تمام ارگان های دولتی و نهاد های اسلامی و استفاده از خرد جمعی و نخبگان شهری است که می تواند مسیر عمران آبادانی و توسعه مبلمان شهری را تعیین کند.

ندایی؛ اخلاق مداری، مردم داری و ارتباط صمیمی با اقشار مختلف را رمز پیروزی در برنامه های شوراهای اسلامی شهر و روستا خواند و گفت: آشنایی کامل اعضای شهر به مقررات و ضرورت احترام به قوانین انتخاب شهردار متخصص و مجرب و قاونمند از ضروریات است.

گفتنی است که در پایان این دیدار مراحل قير رايگان دولتي از وزارت راه و شهرسازي به مقدار ١١٠٠ تن، پس از امضاي تفاهم نامه مربوطه از سوي فرماندار كوثر و مديركل راه و شهرسازي استان، با امضاي معاونت عمراني استاندار مراحل اداري مربوط به حوزه استان اردبيل تكميل شد.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد