سرویس: اجتماعی
کد خبر: 74544
|
14:50 - 1396/10/29
نسخه چاپی

حجت الاسلام و المسلمین دکتر صفری:

والدین و مسئولین به تسهیل امور ازدواج جوانان کمک کنند

والدین و مسئولین به تسهیل امور ازدواج جوانان کمک کنند
امام جمعه گرمی گفت: در بحث ازدواج جوانان غفلت شده است و والدین و مسولین به تسهیل امور ازدواج جوانان کمک کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازسیفار،حجت الاسلام و المسلمین صفری امام جمعه  شهرستان گرمی در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن دعوت عموم به تقوای الهی گقت: انسان در عالم قبر تنهای مطلق است بغیر از اعمالی که در دنیا انجام داده کسی او را همراهی نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه موجودیت انسان مربوط به عبودیت است، افزود: پروردگار عالم هدف از خلقت انسان را عبودیت قرار داده  و وقتی انسان متوجه شد بنده حقیقی است تمام اعمال و رفتارش جنبه خدایی پیدا کرده و در رسیدن به آخرت گام بر می دارد.

خطیب جمعه گرمی گفت: یکی از اهداف دشمنان مشغول کردن مسلمانان به حاشیه و غفلت از اصل موضوع یعنی حمایت از جبهه مقاومت و اتحاد بین امت اسلامی است و ما نباید این موضوع را فراموش کنیم که پیروزی جبهه مقاومت در سایه پشتیبانی و حمایت و اتحاد از انها صورت گرفت وهمانطوری که دشمنان را در جنگ سخت درعراق و سوریه و هشت سال دفاع مقدس و ... شکست دادیم در جنگ نرم هم با وجود داشتن امکانات زیاد قابل شکست است.

وی افزود: امت اسلامی و نخبگان اسلامی باید دروغ های استکبار جهانی که دم از حقوق بشر می زنند و ناقض واقعی حقوق بشر هستند تبیین و روشنگری کنند.

امام جمعه گرمی ولادت حضرت زینب س و روز پرستار را  تبریک گفت و افزود: پرستاران به خود افتخار کنند و قدر خود را بداند که ولادت همچین بانوی بزرگ به این روز نامگذاری شده است و با الگو قرار دادن آن بانوی بزرگوار ارزش واقعی خود را حفظ کنند.

خطیب جمعه گرمی با بیان اینکه در بحث ازدواج جوانان غفلت شده است و این یک بحران است، اظهار کرد: در کنار مسئولیت دولت برای فراهم کردن زیرساخت لازم و ایجاد اشتغال که از علت های اصلی عدم ازدواج جوانان به حساب می آید والدین هم نسبت به این موضوع بی تفاوت نباشند و با کمک کردن واسان گرفتن بحث ازدواج  برای آنها این امکان را برای آنها فراهم کنند.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد