سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 74572
|
00:35 - 1396/11/01
نسخه چاپی

در جلسه شورای هواهنگی مبارزه با مواد مخدر کوثر مطرح شد؛

تاکید بر افزایش توانمندی های جوانان در حوزه اعتیاد/ برای تامین فرصت شغلی بهبود یافتگان مواد مخدر تلاش شود

تاکید بر افزایش توانمندی های جوانان در حوزه اعتیاد/ برای تامین فرصت شغلی بهبود یافتگان مواد مخدر تلاش شود
رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان با تاکید بر افزایش توانمندی های جوانان گفت: گسترش آگاهی در مبارزه با مصرف مواد مخدر نیازمند همکاری و مساعدت تمامی مردم و مسئولین در تمامی حوزه ها است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازکوثرخبر، جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان عصر روز شنبه با حضور فرماندار کوثر و سایر اعضا در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

علیرضا علیپور، رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان کوثر در این جلسه اظهار داشت: در مقوله مبارزه با مواد مخدر لازم است همه ادارات وظیفه مند باشند.

وی افزود: آگاهی بخشی در خصوص ضرر و زیان شخصی و اجتماعی مواد مخدر می تواند در مبازره با مواد مخدر تاثیرگذار باشد.

این مسئول گفت: یکی از وظیفه های اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر پیشگیری و مبارزه با افزایش و گسترش مصرف مواد مخدر در سطح جامعه بوده و هر دستگاه نیازمند تدوین برنامه جامع و موثر در این ارتباط است.

علیپور تامین فرصت شغلی برای افراد بهبود یافته را مهم اعلام و تصریح کرد: تلاش برای پذیرش افراد بهبود یافته توسط کارفرمایان ضرورت دارد.

فرماندار کوثر بر لزوم اطلاع‌رسانی و آموزش همگانی با هدف حساس سازی آحاد جامعه به‌ خصوص خانواده‌ها در خصوص عوارض و اثرات سوء مواد مخدر تأکید کرد و اظهار داشت: همراهی مردم شهرستان و همدلی پلیس و مسئولان نقش جدی در راستای مبارزه با مواد مخدر دارد و اجتماعی و مردمی کردن بحث مبارزه با مواد مخدر و کاهش آسیب‌های ناشی از آن از اصلی‌ترین رویکرد دولت در امر مبارزه با این بلای خانمان‌سوز است.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان در پایان با تاکید بر افزایش توانمندی های جوانان گفت: گسترش آگاهی در مبارزه با مصرف مواد مخدر نیازمند همکاری و مساعدت تمامی مردم و مسئولین در تمامی حوزه ها است.

همچنین در ادامه جلسه سایر اعضا در مورد راهکارهای لازم برای کاهش آسیب های اجتماعی ناشی از اعتیاد مطالبی را بیان و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

 

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد