سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 74631
|
00:14 - 1396/11/03
نسخه چاپی

رئیس ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر در کوثر مطرح کرد:

بهره برداری از ۲۵ پروژه اقتصادی و محرومیت زدایی همزمان با دهه فجر در کوثر

بهره برداری از ۲۵ پروژه اقتصادی و محرومیت زدایی همزمان با دهه فجر در کوثر
فرماندار کوثر گفت: هم‌زمان با دهه فجر 25 پروژه اقتصادی و محرومیت زدایی با اعتبار بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازکوثرخبر، علیرضا علیپور شامگاه روز دوشنبه طی گفتگوی کوتاه خبری با خبرنگار کوثرخبر اظهار کرد: این پروژه‌ها اغلب با محوریت محرومیت‌زدایی و توسعه تولید، اشتغال و بهبود اقتصاد منطقه اجرا شده و در دهه مبارک فجر افتتاح خواهند شد.

وی با بیان اینکه ۲۵ پروژه اقتصادی و محرومیت زدایی برای بهره‌برداری پیش بینی شده است، اضافه کرد: از جمله اینکه گازرسانی به هفت روستای شهرستان، افتتاح 5 طرح محرومیت زدایی در روستاها و سطح شهر، بهره مندی 4 روستای بزرگ شهرستان کوثر از اینترنت پرسرعت، افتتاح کارگاه های تولیدی و ... از جمله پروژه های قابل افتتاح در شهرستان کوثر است.

علیپور با اشاره به اینکه اینترنت ۴G گیوی راه اندازی خواهد شد، اضافه کرد: در دهه فجر امسال اینترنت ۴G در هر دو منطقه شهری گیوی افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

وی به برق‌دار کردن چاه‌های کشاورزی در چهار محور باغی این شهرستان اشاره و تصریح کرد: به دلیل اینکه گیوی به باغ شهر شناخته شده و تعداد کثیری از ساکنان در باغات خود سکونت دارند، برق‌دار کردن باغات یکی از نیازهای جدی اهالی بود امروزه این مشکل باغداران نیز مرتفع شده است.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد