سرویس: وبگردی
کد خبر: 74656
|
14:03 - 1396/11/03
نسخه چاپی

بازدید مسئولان بیله سوار از بیمارستان امام خمینی(ره) به مناسبت روز پرستار+ تصاویر

 بازدید مسئولان بیله سوار از بیمارستان امام خمینی(ره) به مناسبت روز پرستار+ تصاویر
به مناسبت روز پرستار مسئولان بیله سوار از بیمارستان امام خمینی(ره) بازدید کرده و از زحمات شبانه روزی پرستاران تقدیر کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازصبح مغان، همزمان با میلاد حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار ظهر امروز سه شنبه جمعی از مسئولان بیله سوار به همراه سرپرست شبکه بهداشت و درمان این شهرستان، با حضور در بیمارستان امام خمینی علاوه بر عیادت بیماران بستری شده روز پرستار را نیز به پرستاران تبریک گفته و از زحمات شبانه‌روزی پرستاران تقدیر کردند.

در این بازدید مسئولان از بیمارانی که در بخش‌های مختلف این بیمارستان‌ بستری بودند عیادت کرده و از نزدیک مشکلات و خواسته‌های چند بیمار و همراهان بیمار را بررسی کردند.

 امام جمعه بیله سوار در جمع پرستاران بیمارستان امام، پرستاران را تنها مونس رنج‌ها و تحولات روحی بیماران دانست و اظهار داشت: تلخی دارو، سختی تنهایی، شدت درد سبب می‌شود بیمار خود را ببازد و احساس ناراحتی کنند و اینجاست که پرستار می‌تواند با امیدوار کردن بیمار روح بیمار را شادمان کند و طراوت جسمی را برایش به ارمغان ‏بیاورد.

 وی با بیان اینکه پرستاری شغل و خدمتی شریف است، افزود: پرستاری جایگاهی است ارزشمند و از این روست که به مناسبت  میلاد بانوی دلاور اسلام حضرت زینب کبری(س) به نام روز پرستار نامیده شد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد