سرویس: ایران
کد خبر: 747
|
10:28 - 1391/08/06
نسخه چاپی

برنامه فتنه‌گران برای دانشگاه

برنامه فتنه‌گران برای دانشگاه
فرصت‌طلبان در جدید‌ترین برنامه خود تصمیم دارند، بار دیگر مراکز علمی را به عرصه اقدامات تخریبی خود بدل سازند.

سبلانه: به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس به نقل از روزنامه جوان، پس از آنکه جریانات فتنه‌گر و آشوب‌طلب با هوشیاری نهادهای امنیتی و البته آگاهی دانشجویان نتوانستند برنامه‌های تخریبی خود را همزمان با شروع سال تحصیلی دانشگاه‌ها در مهرماه گذشته اجرایی کنند و فضای آرامی بر دانشگاه‌های کشور حاکم است، فرصت‌طلبان در جدید‌ترین برنامه خود تصمیم دارند به بهانه فرا رسیدن ۱۶ آذر و روز دانشجو بار دیگر مراکز علمی را به عرصه اقدامات تخریبی خود بدل سازند.

در همین ارتباط یک مقام مطلع به خبرنگار «جوان» گفت: پس از بروز مشکلات مالی و کاهش برخی خدمات، که منجر به تجمعاتی صنفی در برخی دانشگاه‌ها شده است، عناصر فرصت‌طلب فتنه تصمیم گرفته‌اند با نفوذ در این تجمعات صنفی، فضای دانشگاه‌ها را در آستانه ۱۶ آذر ملتهب کنند.

این تحرکات در حالی از سوی فتنه‌گران دنبال و پیگیری می‌شود که کمتر از یک سال دیگر انتخابات یازدهم ریاست جمهوری نیز در پیش است و آنها در تلاشند همسو با احزاب و جریان‌های خارج از دانشگاه، فضای دانشگاه را متشنج کنند.

از این رو لازم است مسئولان ذیربط ضمن اتخاذ تدابیر لازم، اجازه ندهند فضای نشاط و آرامش حاکم در مراکز علمی توسط عده‌ای فرصت طلب دستخوش ناآرامی شود.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد