سرویس: استانی
کد خبر: 74703
|
13:27 - 1396/11/05
نسخه چاپی

قابل توجه مسئولان؛

بیمارستان بیله سوار دستگاه کارتخوان ندارد/ مردم با مشکل مواجه هستند

 بیمارستان بیله سوار دستگاه کارتخوان ندارد/ مردم با مشکل مواجه هستند
بیمارستان امام خمینی (ره) بیله سوار در حال حاضر فاقد دستگاه کارتخوان است و همین موضوع مردم را با مشکلاتی مواجه کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازصبح مغان، درحالی که امروزه اکثر مکان هایی که مردم تبادلات مالی دارند مجهز به دستگاه کارتخوان است، متاسفانه بیمارستان امام خمینی (ره) بیله سوار فاقد این دستگاه است و همین موضوع مردم را با مشکلاتی مواجه کرده است.

هر چند دستگاه خودپرداز در بیمارستان مستقر است اما با توجه به اینکه با دستگاه عابر بانک روزانه از هر کارت نمی توان بیشتر از ۲۰۰ هزار تومان پول نقد برداشت کرد لذا در صورت نیاز به ارقام بالاتر دیگر امکان برداشت وجود ندارد و همین موضوع باعث گلایه شهروندان شده است.

یکی از شهروندان گفت: بیمارستان امام خمینی بیله سوار چندین سال است که افتتاح شده اما متاسفانه یک کارت خوان(pos) ندارد.

وی گفت: برای پرداخت سیصدو بیست وهشت هزارتومان بابت تسویه حساب، با مشکل مواجه شدم که این مسئله در عصر تکنولوژی جای تاسف دارد.

قطعاً مسئولان محترم بیمارستان امام خمینی (ره) بیله سوار می دانند که امروزه برای سهولت مردم استفاده از دستگاه کارتخوان امری رایج است و حتی دست فروشان نیز بعضاً از مدل بیسیم آن استفاده می کنند و اینکه این بیمارستان با این همه مراجعه کننده فاقد آن است امری غیر قابل پذیرش است و مسئول محترم بیمارستان باید سعی کنند برای راحتی مراجعه کنندگان نسبت به راه اندازی آن اقدام کنند.

گفتنی است در ساختمان درمانگاه نیز این وسیله وجود ندارد و در آن مرکز نیز مراجعه کنندگان با مشکل مواجه هستند.

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد