سرویس: استانی
کد خبر: 74839
|
12:31 - 1396/11/10
نسخه چاپی

برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله سوار برای اولین بار در کتابخانه عمومی+تصاویر

برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله سوار برای اولین بار در کتابخانه عمومی+تصاویر
جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله سوار برای اولین بار در کتابخانه عمومی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازصبح مغان، پیش از ظهر امروز سه شنبه جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله سوار برای اولین بار در کتابخانه عمومی این شهر برگزار شد که برگزاری این جلسه در کتابخانه نوید بخش حرکتی تازه در راستای حمایت از فرهنگ و علم است و میتوان این حرکت خوب را در سایر نهادهای فرهنگ ساز ادامه داد.

حجت الاسلام قیاسی امام جمعه بیله سوار در این جلسه با تبریک سی و نهمین سالگرد انقلاب اسلامی، بخشی از دستاورهای انقلاب را برشمرد و اظهار داشت : امروز فضای مجازی به بستری برای ترویج نگاه بدبینی به همه مسئولان تبدیل شده و این موضوع در نهایت منجر به نارضایتی های غیرواقعی می شود .

حجت الاسلام قیاسی: مسئولان دستاوردهای انقلاب را تبیین کنند

وی با بیان اینکه دو سوم از مدیریت کانال های تلگرامی آزادانه فعالیت می‌کنند گفت: همه مسئولان باید تلاش کنند تا دستاوردهای انقلاب را تبیین کنند.

وی گفت: مسئولان باید به فکر مسائلی باشند که مردم را ناراحت و آزرده خاطر میکند و لذا تکریم ارباب رجوع یکی از مهمترین وظایف مسئولان در قبال مردم است که باعث ایجاد رضایتمندی می شود .

در ادامه بهنام نورافکن رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان بیله سوار  با ارائه گزارشی از عملکرد کتابخانه گفت: در حال حاضر 6 کتابخانه در شهرستان موجود است و 2 کتابخانه نیز در حال ساخت است.

در این جلسه مقرر شد مسابقه کتابخوانی به مناسبت دهه مبارک فجر تدارک دیده شود و به برگزیدگان نیز هدایایی هم داده شود .

سرهنگ پاسدار اختری فرمانده سپاه شهرستان بیله سوار گفت :تمامی ادارات در بحث مربوط به مسائل ارزشی هم می توانند در بین جامعه هدف خود اقدام کنند و در برنامه های مذهبی و ملی حضوری گسترده داشته باشند.

وی با بیان اینکه عزاداری ها بهتر است به شکل سنتی برگزار شود افزود: مراسمات ایام فاطمیه با همت هر چه تمام برگزار می شود .

در پایان این مراسم اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان از بخش‌های مختلف کتابخانه عمومی شهرستان نیز بازدید کرده و بر تقویت هرچه بیشتر کتابخانه ها تأکید کردند .

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد