سرویس: بیله سوار
کد خبر: 74845
|
14:00 - 1396/11/10
نسخه چاپی

جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله سوار برگزار شد؛

حجت الاسلام قیاسی: مسئولان دستاوردهای انقلاب را تبیین کنند/نورافکن: کتابخانه های شهرستان 4000عضو فعال دارند

	حجت الاسلام قیاسی: مسئولان دستاوردهای انقلاب را تبیین کنند/نورافکن: کتابخانه های شهرستان 4000عضو فعال دارند
امام جمعه بیله سوار گفت: مسئولان باید در ایام مبارک دهه فجر دستاوردهای انقلاب اسلامی را به مردم تبیین کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازصبح مغان، پیش از ظهر امروز سه شنبه جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله سوار برای اولین بار در کتابخانه عمومی این شهر برگزار شود که برگزاری این جلسه در کتابخانه نوید بخش حرکتی تازه در راستای حمایت از فرهنگ و کتابخوانی بوده و بیانگر نقش سرانه مطالعه در ارتقای فرهنگ عمومی میباشد و میتوان این حرکت خوب را در سایر نهادهای فرهنگ ساز ادامه داد.

حجت الاسلام قیاسی امام جمعه بیله سوار در این جلسه با تبریک سی و نهمین سالگرد انقلاب اسلامی، بخشی از دستاورهای انقلاب را برشمرد و اظهار داشت : امروز فضای مجازی به بستری برای ترویج نگاه بدبینی به همه مسئولان تبدیل شده و این موضوع در نهایت منجر به نارضایتی های غیرواقعی می شود .

 

حجت الاسلام قیاسی: مسئولان دستاوردهای انقلاب را تبیین کنند

 

 

وی با بیان اینکه دو سوم از مدیریت کانال های تلگرامی آزادانه فعالیت می‌کنند گفت: همه مسئولان باید تلاش کنند تا دستاوردهای انقلاب را تبیین کنند.

وی گفت: مسئولان باید به فکر مسائلی باشند که مردم را ناراحت و آزرده خاطر میکند و لذا تکریم ارباب رجوع یکی از مهمترین وظایف مسئولان در قبال مردم است که باعث ایجاد رضایتمندی می شود .

در ادامه بهنام نورافکن رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان بیله سوار با ارائه گزارشی از عملکرد کتابخانه گفت: د

 

کتابخانه های شهرستان 4000عضو فعال دارند

در ادامه بهنام نورافکن رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان بیله سوار با ارائه گزارشی از عملکرد کتابخانه گفت: در حال حاضر 6 کتابخانه در شهرستان با 60000عنوان کتاب 4000عضو فعال میباشد و 2 کتابخانه نیز در حال ساخت میباشد .

 

 

وی در ادامه افزود: کتابخانه های عمومی شهرستان بیله سوار برنامه های متنوعی شامل نشستهای کتابخوان، مسابقات نقاش و کتابخوانی و قصه گویی برای دهه فجر امسال تدارک دیده است همچنین عضویت روز 12بهمن رایگان است.

در این جلسه مقرر شد مسابقه کتابخوانی به مناسبت دهه مبارک فجر تدارک دیده شود و به برگزیدگان نیز هدایایی هم داده شود .

 

یادواره شهدای شهرستان بیله سوار با حضور سردار بابازاده برگزار می شود

سرهنگ پاسدار اختری فرمانده سپاه شهرستان بیله سوار گفت :تمامی ادارات در بحث مربوط به مسائل ارزشی هم می توانند در بین جامعه هدف خود اقدام کنند و در برنامه های مذهبی و ملی حضوری گسترده داشته باشند.

وی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای شهرستان بیله سوار که روز چهارشنبه با حضور فرماندهی محترم سپاه استان اردبیل سردار سرافراز اسلام سردار بابازاده برگزار می شود گفت: از عموم مردم میخواهیم با حضور گسترده در این مراسم موجب باشگوه تر شدن هر چه بیشتر این مراسم شود.

 

 

وی با بیان اینکه عزاداری ها بهتر است به شکل سنتی برگزار شود افزود: مراسمات ایام فاطمیه با همت هر چه تمام برگزار می شود .

در پایان این مراسم اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان از بخش‌های مختلف کتابخانه عمومی الغدیرشهرستان نیز بازدید کرده ضمن آشنایی با فعالیتهای این مرکز فرهنگی  بر تقویت هرچه بیشتر کتابخانه ها تأکید کردند .
 

تصاویر کامل رااینجاببینید

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد