سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 74853
|
23:41 - 1396/11/10
نسخه چاپی

دبیر ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر عنوان کرد؛

اهم اهداف انقلاب اسلامی برای نسل جوان و آینده‌سازان کشور تشریح شود

	اهم اهداف انقلاب اسلامی برای نسل جوان و آینده‌سازان کشور تشریح شود
دبیر ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: هم اینک در آستانه چهلمین بهار انقلاب اسلامی قرار داریم، از این سو می بایست همه دستندرکاران و کمیته ها اهم اهداف انقلاب اسلامی را برای نسل جوان و آینده‌سازان کشور تشریح کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،سرهنگ 2پاسدار، محرم پوررحمان طی گفتگو با خبرنگارکوثرخبربا بیان اینکه برنامه های متعددی همزمان با دهه فجر امسال برای نسل جوان و آینده‌سازان کشور، در این شهرستان برگزار می‌شود، گفت: امسال با توجه به شعار اصلی و محوری دهه فجر که «سربلندی ملت ایران در پرتو جمهوری اسلامی، اقتدار همه جانبه و اقتصاد مقاومتی» اعلام شده است؛ برنامه های پیشنهادی هم با تبیین این موضوع و ترویج آرمانهای امام راحل و انقلاب اسلامی بین نسل جوان انجام می شود.

دبیر ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر با بیان اینکه سیاست های ابلاغ شده در راستای تبیی نو ترویج آرمانهای انقلاب اسلامی، دستاوردهای انقلاب، پیوند نسل انقلاب با نسل جوان، تقویت مشارکت مردم و مردم محوری بودن برنامه ها است؛ در این خصوص نباید تنها به برگزاری جلسات یا برنامه ها اکتفا کرد بلکه پای کار آمد مسئولان در عرصه های متعدد با محوریت مساجد و بهره مندی از ظرفیت نخبگان و فرهیختگان نیز می بایست جزء اهداف کمیته های دهه فجر باشد.

فرمانده سپاه ناحیه کوثر افزود: دستاوردها و پیشرفت‌های انقلاب و جلوه‌‌های کارآمدی نظام در حوزه‌های مختلف از جمله فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، علمی و فناوری برای جوانان و نوجوانان در برنامه‌های دهه فجر تبیین خواهد شد.

سرهنگ پوررحمان با بیان اینکه اندیشه‌‌های ناب امام خمینی(ره)، تقویت هویت ملی و توسعه انقلاب اسلامی از راهبردهای محتوایی برنامه‌های دهه فجر انقلاب است، خاطرنشان کرد: کمیته های اجرایی برنامه های دهه فجر با هماهنگی و همکاری هم برنامه هایی را در سطح شهر و روستاهای تابعه با مشارکت حداکثری مردم انجام می دهند.

وی افزود: تداوم انقلاب اسلامی و اهداف تعیین شده در این انقلاب نیازمند حفظ و پاسداری مردم و رهبری از ارکان نظام و راه امام خمینی(ره) است که این نکته مهم باید به منظور انجام اقدامات لازم در این زمینه در اولویت برنامه‌ها قرار بگیرد.

فرمانده سپاه ناحیه کوثر در پایان تصریح کرد: برنامه هایی از جمله تزئیین و آذین بندیها با محوریت فجر فاطمی، گلباران و غبار روبی مزار مطهر شهدا، دیدار با خانواده های شهدا، تشکیل حلقات صالحین، زنگ انقلاب، دیدار با امام جمعه شهرستان، رژه خودرویی، اعزام تیم پزشکی به روستاهای محروم، برگزاری گفتمان های انقلابی، نشست های روشنگری، جشن انقلاب، افتتاح پروژه های محرومیت زدایی، یادواره شهدا و….در ایام دهه مبارک فجر برگزار می شود.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد