سرویس: استانی
کد خبر: 74892
|
23:40 - 1396/11/11
نسخه چاپی

گزارش تشریحی- تصویری یادواره شهدای بیله سوار

خدمت به مردم بزرگترین "مرگ بر آمریکا" است/ مردم در شرایط سخت در کنار انقلاب و نظام هستند

خدمت به مردم بزرگترین "مرگ بر آمریکا" است/ مردم در شرایط سخت در کنار انقلاب و نظام هستند
فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل گفت: خدمت به مردم بزرگترین "مرگ بر آمریکا" است زیرا که مردم در شرایط سخت در کنار انقلاب و نظام هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازصبح مغان، پیش از ظهر امروز چهارشنبه مراسم بزرگداشت 124 شهید  شهرستان بیله سوار همزمان با اولین روز ایام فاطمیه و استقبال از دهه مبارک فجر با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار شد.

در این مراسم باشکوه سردار بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل با تقدیر از علما، اساتید و فرماندهان اظهار داشت: شرایط بعد از گذشت ۳۹ سال از انقلاب به گونه ای است که دشمن با تمام وجود به توطئه خود ادامه می دهد.

 

 

وی گفت: آن طوری که دشمن به دشمنی خود مصمم است، ما هم به اتفاق باید اتحاد کنیم و با ایثار و شهادت از نظام و انقلاب خود مراقبت کنیم.

وی با بیان اینکه نباید جایگاه شهدا خالی بماند اظهار کرد: اگر در دوران دفاع مقدس جوانان در دفاع از مردم و رهبری ایستادگی کردند جوانان امروز نیز باید دنبال ستارگان آن دوران باشند و انها را برای خود الگو انتخاب کنند.

فرمانده سپاه استان اردبیل با بیان اینکه برخی ها با اظهاراتشان دوران ستمشاهی را تطهیر می کنند، تاکید کرد: باید بگویم خدمات آن زمان با زمان فعلی قابل مقایسه نیست و مثلا در بحث پزشکی در خاورمیانه رتبه اول را داریم، در رشته هوا فضا در رتبه های اول جهانی قرار داریم و در کل از نظر سرعت پیشرفت علمی چند برابر سرعت جهانی در حال پیشرفت هستیم.

 

 

سردار بابازاده گفت: نارضایتی های بین مردم را باید ببینیم و بدانیم که منشا آن از کجاست و اقدام به رفع ان بکنیم و در مقابل دشمن نیز دوام و پایداری از خود نشان دهیم.

وی با طرح سوالی منبی بر اینکه اگر تحریم هستیم چرا مواد مخدر و مشروبات الکلی وارد کشورمیشود، تاکید کرد: دشمن اصلی مردم و نظام ما آمریکا است.

وی گفت: باید شرایط فعلی را مدیریت کنیم و سختی ها را به فرصت تبدیل کنیم و اگر در یک شهری همه مسوولان اتحاد داشته باشند چه کسی می تواند حرفی داشته باشد.

 

 

جانباز دوران دفاع مقدس تاکید کرد: بزرگترین مرگ بر آمریکا خدمت به مردم است زیرا که مردم در شرایط سخت پشت نظام و در کنار انقلاب و نظام هستند.

 

به گزارش صبح مغان در ابتدای این مراسم حجت الاسلام قیاسی امام جمعه بیله سوار ضمن خیرمقدم گویی به فرماندهی سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل از حضور گسترده و چشمگیر اهالی شهرستان تقدیر و تشکر کرد و به بیان برخی نکات مهم و لازم در خصوص ایام الله دهه فجر پرداخت.

 

 

رونمایی از مستند حبیب آذربایجان

گفتنی است مداحی مداح اهل بیت عصمت و طهارت از استان اردبیل و رونمایی از کلیپ ویژه شهید حبیب اسلامی با عنوان مستند حبیب آذربایجان که چند ماه پیش پس از31 سال به وطن بازگشته بود از دیگر برنامه‌های این مراسم باشکوه بود.

 

 

این مستند به سفارش کانون بسیج هنرمندان، سپاه ناحیه بیله سوار و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان توسط علی ابره عضو گروه فیلم کانون بسیج هنرمندان و با همکاری جابر رستمی زاده، سعید فراقی و رضا بایریار تهیه و تداکر دیده شده بود.

خبر از بهروز پیری

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد