سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 75211
|
00:10 - 1396/11/21
نسخه چاپی

دستاورد انقلاب در حوزه سلامت؛

بیمارستانی که با 350 میلیون هزینه کرد، 30 میلیون درآمد زایی دارد

	بیمارستانی که با 350 میلیون هزینه کرد، 30 میلیون درآمد زایی دارد
بیمارستان 32 تختخوابه گیوی در عرض یک ماه 350 میلیون تومان هزینه کادر، پزشک و هزینه بیمارستان می دهد اما تنها 30 میلیون تومان درآمدزایی می کند؛ این امر در راستای تحول نظام سلامت و همینطور یکی از بزرگترین دستاورد انقلاب در خدمات رسانی به مردم انقلابی محسوب می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازکوثرخبر، بیمارستان 32 تختخوابی شهر گیوی با زیربنای سه هزار و 250 مترمربع و محوطه سه هزار و 600 مترمربع در سال 1391 آغاز و در مرداد ماه سال 96 از سوی وزیر بهداشت به بهره برداری رسید.

این بیمارستان در سه طبقه با امکانات اورژانس، ICU ،CCU، مرکز تصویربرداری، بستری، درمانگاه، آزمایشگاه و واحدهای اداری و خدماتی احداث شده است که هم اکنون به اهالی 22 هزار نفری شهرستان کوثر خدمات رسانی می کند.

بی شک نظام سلامت در 40 سال عمر انقلاب بیش از پیش متحول شده و خدمات مناسبی در این راستای برای تک تک مردم تدارک دیده شده است که اهالی کوثر نیز از این امر مستثنی نیستند.

پیشتر، مردم شهرستان کوثر در حوزه بهداشت و درمان می بایست به شهر اردبیل یا تبریز عظیمت کنند، اما امروزه همه روستاهای بزرگ شهرستان کوثر دارای بهورز بوده و درمانگاه ها و بیمارستان 32 تختخوابه گیوی به مردم خدمات ویژه ای ارائه می دهند.

بیمارستان 32 تختخوابه گیوی در عرض یک ماه 350 میلیون تومان هزینه کادر، پزشک و هزینه بیمارستان دارد اما تنها 30 میلیون تومان درآمدزایی می کند؛ این امر در راستای تحول نظام سلامت و همینطور یکی از بزرگترین دستاورد انقلاب محسوب می شود که می طلبد این خدمات ارزشمند نیز در حوزه برق، گاز، تلفن و ... نیز به مردم بازگو شود.

استقرار 5 دستگاه دیالیز و نیروی کادر در این حوزه نیز از جمله مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی در گیوی می باشد و 7 تن از بیماران دیالیزی بدون هیچ دغدغه ای و بدون اینکه با هزینه کرد کلان به خلخال یا اردبیل مراجعه کنند، در کوثر از خدمات ویژه ای بهره می برند.

خدمات پیشگیری از اعتیاد و طلاق، ارتقای سلامت بر خدمات درمانی در حوزه بهداشت و اعزام تیم های پزشکی به مناطق مناطق محروم، روستایی و عشایری از جمله دیگر خدمات حوزه بهداشت و سلامت در شهرستان کوثر است.

اینک بیمارستان 32 تختخوابه گیوی 24 ساعته با تجهیزات و نیروی کادر متخصص و عمومی نسبت به خدمات رسانی اقدام کرده و رضایت اهالی منطقه را به ارمغان آورده است.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد