سرویس: وبگردی
کد خبر: 75259
|
09:08 - 1396/11/22
نسخه چاپی

در قرار عاشقی همه آمدند؛

چهل سالگی انقلاب مردمی و مردم انقلابی در مهد تشیع تماشایی بود+ تصاویر

چهل سالگی انقلاب مردمی و مردم انقلابی در مهد تشیع تماشایی بود+ تصاویر
در طلیعه فجر چهلم انقلاب اسلامی، راهپیمایی باشکوه مردم همیشه در صحنه استان اردبیل تماشایی بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،در طلیعه فجر چهلم انقلاب اسلامی، و یک ساعتی مانده به آغاز حماسه تماشایی خیابانهای منتهی به مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در استان اردبیل شاهد حضور پرشور مردمی است که با جمع خانوادگی در حال پیوستن به راهپیمایانی هستند که منتظرند تا این حماسه تماشایی آغاز شود. 

ساعت 10 صبح: راهپیمایی باشکوه مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در اردبیل آغاز شد؛ حضور مردم تماشایی است امروز همه آمده اند از پیر و جوان گرفته تا بچه شیر خواره؛ پرچم  سه رنگ ایران اسلامی بر فراز دستان راهپیمایان برفراشته شده است؛ شعار های "مرگ بر استکبار"،"مرگ بر آمریکا" هم اکنون  در خیابانهای اردبیل طنین انداز شده است.

 مردم در راهپیمایی 22 بهمن حضور گسترده دارند؛ فرهنگیان استان نیز در جشن چهل سالگی انقلاب مردمی اردبیل همه آمدند + فیلم

22بهمن تماشایی در اصلاندوز

 راهپیمایی 22 بهمن در اصلاندوز ساعت 10و30دقیقه از میدان امام حسین (ع) آغاز می شود.

هم اکنون نیم ساعتی مانده به آغاز رسمی مراسم بهمن22 در اصلاندوز دانش آموزان عشایری منطقه اصلاندوز  به جمع راهپیمایان پیوستند.

خروش یکپارچه پارس آبادی‎ها در طلیعه فجر چهلم

راهپیمایی 22 بهمن پارس آباد امسال از ساعت 10و30دقیقه از میدان سپاه این شهر آغاز شد؛ خیل عظیم جمعیت در این راهپیمایی  شعار "جانم فدای رهبر" سر می دهند. 

حضور پرشور مردم گرمی در راهپیمایی 22 بهمن

راهپیمایی 22 بهمن در گرمی ساعت 10و30دقیقه از مقابل مسجد جامع آغاز شد.

حضور گسترده مردم مشگین شهر در جشن چهل سالگی انقلاب

راهپیمایی 22 بهمن در مشگین شهر از ساعت 10و30دقیقه برادران از مزار شهدای گمنام وخواهران از خیابان پلیس آغاز شد؛مردم مشگین شهر در جشن چهل سالگی انقلاب حضوری بی نظیر داشتند.

مردم نیر بار دیگر حمایت قاطع خود را از انقلاب اعلام کردند

مردم ولایتمدار نیرامروز در راهپیمایی 22 بهمن حضوری تماشایی داشتند ؛ این جشن از ساعت 11صبح ازمیدان بسیجنیر آغاز شد؛  خانواده شهدا با قاب عکس شهدا در جشن چهل ساله شدن انقلاب شرکت کردند.

خیزش انقلابی مردم بیله سوار در راهپیمایی 22 بهمن

مردم شهر مرزی بیله سوار مغان با حضور پرشور، انقلابی و گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن ماه حماسه ای به یادماندنی خلق کرده و بار دیگر مشت محکمی بر دهن یاوه گویان و استکبار جهانی زدند.

مردم کوثر در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن صحنه‌ ای پرشور از حضور و بصیرت خلق کردند

راهپیمایی یوم الله ‎ 22بهمن روز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور پرشور خانواده معظم شهدا، ایثارگران، اقشار مختلف مردم انقلابی و ولایی و جمعی از مسئولان شهرستان کوثر برگزار شد.

 

 شعار بچه‎های انقلابی چهل سال بعد از انقلاب در سرعین

 راهپیمایی 22 بهمن در سرعین ساعت 11صبح از میدان دانشآغاز شد؛ بچه‌های انقلابی  چهل از پس از انقلاب همچنان شعار  نهضت ادامه دارد سر می دهند. 

 

 ترامپ در بین راهپیمایان نمینی

 راهپیمایی نمین ساعت 11 صبح از مقابل مسجد جامعآغاز شد؛ نمینی‎ها در این راهپیمایی خشم و انزجار خود  از ترامپ و آمریکا اعلام کردند.

 

 

چهل سالگی انقلاب در خلخال تماشایی بود

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد