سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 75274
|
14:10 - 1396/11/22
نسخه چاپی

پیام تقدیر امام جمعه کوثر از حماسه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن

 پیام تقدیر امام جمعه کوثر از حماسه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن
پدر معنوی شهرستان کوثر با صدور پیامی از حضور حماسی و آگاهانه ملت شریف و انقلابی این شهرستان در راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن تقدیر و سپاسگزاری کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازکوثرخبر، امام جمعه شهرستان کوثر با صدور پیامی از حضور پرشور و آگاهانه ملت شریف و انقلابی شهرستان کوثر در راهپیمایی 22 بهمن و سی و نهمین طلیعه خورشید انقلاب شکوهمند اسلامی تقدیر و سپاسگزاری کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم آگاه، بصیر، شریف و غیور شهرستان کوثر

حضور پرشور و آگاهانه شما، در جشن طلیعه خورشید انقلاب شکوهمند اسلامی؛ تماشایی و رزمایشی ملی بود که در آیینه تاریخ سی و نهمین ساله انقلاب، اقتدار و صلابت نظام جمهوری اسلامی را انعکاسی جهانی داد.

این حماسه در روز پیروزی گل بر گلوله در تاریخ زرین ایران اسلامی ماندگار شد؛ بی گمان این خیزش فراگیر مردمی، در سایه هدایت های هدایانه مقام معظم رهبری و پیروزی غیورمردان و نیروهای جان برکف کشورمان در عرصه های متعدد، در جشن آزادی، عید در عیدی ملی را رقم زد تا سرآغازی باشد برای جهش پیروزی های متعدد.

حضور پرشور و حماسی مردم کوثر در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و یاوه گویان بود؛ این حضور متضمن استمرار انقلاب اسلامی و ناکامی دشمنان و امیدواری دوستان در سراسر جهان شد.

۲۲ بهمن، آغاز فصلی نو برای عزت و سربلندی ملت همیشه آزاده ایران اسلامی در دنیاست و قطعا موثرترین نقطه تاریخ انقلاب بوده و خواهد ماند؛ مردم بصیر شهرستان کوثر نشان دادند که هیچگاه در برابر ظلم و ستم سر تعظیم فرود نمی آورند و برای حفظ عزت، اقتدار، حقانیت و بزرگی خود در برابر تمامی زورگویان و ستمگران دنیا ایستادگی خواهند کرد.

اینجانب این پیروزی انقلاب اسلامی و حضور پر شور و همیشه در صحنه مردم شهرستان کوثر در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن را همگام با سراسر کشور گرامی می دارم و از همه اقشار جامعه و گروه های مختلف که اتحاد و همدلی کشور را تصویر گر شدند مراتب تقدیر و تشکر را دارم.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد