سرویس: استانی
کد خبر: 75367
|
12:12 - 1396/11/25
نسخه چاپی

رئیس دادگستری شهرستان بیله سوار:

کاهش جمعیت کیفری نیازمند نگاه انقلابی و ترویج فرهنگ صلح و سازش است

کاهش جمعیت کیفری نیازمند نگاه انقلابی و ترویج فرهنگ صلح و سازش است
رئیس دادگستری شهرستان بیله سوار گفت: کاهش جمعیت کیفری نیازمند نگاه انقلابی و ترویج فرهنگ صلح و سازش است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازصبح مغان، حجت الاسلام موسوی امروز در دیدار رئیس زندان گرمی و مدیر عامل انجمن حمایت زندانیان گرمی ضمن ابراز خرسندی از این ملاقات گفت: هر اندازه ارتباط بین زندان و دادگستری افزون تر باشد مسائل و مشکلات راحت تر احصاء و نسبت به حل آن اقدام عاجل صورت می پذیرد. زیرا اصالت وجودی دستگاه قضائی حل مشکلات و احقاق حق مردم است.

 رئیس دادگستری بیله سوار با تاکید بر نگاه انقلابی مسئولان برای حل مشکلات گفت : کاهش جمعیت کیفری عزمی عمومی را می طلبد که فقط با نگاه انقلابی، ترویج فرهنگ گذشت و صلح و سازش و تصحیح نگاه حبس مدارانه در اجتماع امکان پذیر است.

فرامرزنژاد دادستان عمومی و انقلاب بیله سوار نیز در این دیدار خدمات ارائه شده به زندانیان بیله سوار در زندان گرمی را مطلوب عنوان کرد و از زحمات رئیس زندان شهرستان گرمی و همکاران وی قدر دانی کرد.

گفتنی است در این دیدار رئیس زندان گرمی ابتدا گزارشی از وضعیت آماری، تعداد مددجویان تحت قرار حوزه قضایی بیله سوار در زندان گرمی و فعالیت های اصلاحی و تربیتی زندان ارائه و خواستار تشویق قضاتی شد که در حوزه کاهش جمعیت کیفری اهتمام افزون تری دارند.

ناصری رئیس زندان شهرستان گرمی هدف از این دیدار را تعامل بیشتر این دو دستگاه در راستای کاهش میزان جمعیت کیفری زندان عنوان نمود و گفت: بررسی روند رسیدگی به پرونده زندانیان تحت قرار، برنامه ی حضور قضات در زندان، تلاش در جهت کاهش جمعیت کیفری زندانیان، استفاده از مجارت های جایگزین حبس و بررسی مسائل و مشکلات مددجویان حوزه قضائی بیله سوار از موارد مطروحه در این دیدار بوده است.

در پایان این دیدار جلسه شورای طبقه بندی زندانیان حوزه قضایی بیله سوار به ریاست دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان برگزار و به تعدادی از زندانیان این حوزه قضائی مرخصی منجر به پایان دوره محکومیت، عفو مشروط و تعلیق مجازات اعطاء شد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد