سرویس: اجتماعی
کد خبر: 756
|
11:53 - 1391/08/06
نسخه چاپی

نقش کارگروه های پدافند غیرعامل در شروع پروژه ها نمود می یابد

نقش کارگروه های پدافند غیرعامل در شروع پروژه ها نمود می یابد
استاندار اردبیل گفت: نقش کارگروه های پدافند غیرعامل در شروع پروژه ها نمود می یابد.

به گزارش سبلانه به نقل از ایرنا، اکبر نیکزاد در جلسه شورای پدافند غیرعامل بر لزوم تخصصی کردن کلاس های آموزشی ، برگزاری مانور و عملیاتی کردن طرح های بررسی شده تاکید کرد.


وی هدف از برگزاری این شورا را بررسی پروژه های آماده برای اجرا دانست و افزود: بررسی زیرساخت های موجود در پروژه ها با توجه به امکانات موجود استانی در پدافند غیرعامل اولویت اول را شامل می شود و در صورت عدم تامین اعتبار به مرکز معرفی خواهند شد.

استاندار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت برگزاری کلاس های آموزشی برای تمام سطوح مدیریتی در استان گفت: آشنا کردن مدیران با تازه ترین دستاوردهای علمی و آموزشی در راستای پدافند غیر عامل کشور با کمترین هزینه خروجی های پرباری را برای استان به همراه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، عباس دستباز معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل هم در این جلسه گفت: این شورا از فعال ترین شورای پدافند غیرعامل در بین سایر استان های کشور است.

وی افزود: در هفته پدافند غیرعامل برنامه های مختلفی در استان اجرا می شود که تست کردن برق اضطراری دستگاه های اجرایی از جمله آنهاست.

وی گفت: در وزارت کشور به این مناسبت برنامه ویژه ای برگزار شده و در آن از برگزیدگان کشوری از جمله استان اردبیل تجلیل خواهد شد.
 

انتهای پیام /

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد