سرویس: بیله سوار
کد خبر: 75623
|
15:52 - 1396/12/04
نسخه چاپی

امام جمعه بیله سوار:

ارتجاع، خطر اصلی انقلاب اسلامی است

ارتجاع، خطر اصلی انقلاب اسلامی است
امام جمعه بیله سوار گفت: یکی از آسیب ها و خطرات اصلی همه انقلاب ها و انقلاب اسلامی ارتجاع است و ارتجاع یعنی بازگشت از انقلاب و متوقف شدن و برگشت به حالت قبل از انقلاب است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازصبح مغان، حجت الاسلام قیاسی در خطبه های امروز نماز جمعه بیله سوار با تسلیت جان باختن تعدادی از هموطنان در حادثه سقوط هواپیمای شرکت آسمان به بیانات بسیار مهم، حیاتی و ضروری و واجب رهبر انقلاب در جمع مردم آذربایجان به مناسبت قیام 29 بهمن اشاره کرد و گفت: رهبری معظم پیشرفت کشور به معنای واقعی را در نتیجه انقلاب اسلامی عنوان کردند و لزوم اجرای قوانین در زمینه عدالت را خواستار شدند.

 وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند "انقلاب اسلامی با هدف عدالت آغاز شده است" گفت: یکی از آسیب ها و خطرات اصلی همه انقلاب ها و انقلاب اسلامی، ارتجاع است و ارتجاع یعنی بازگشت از انقلاب و متوقف شدن و برگشت به حالت قبل از انقلاب است.

وی گفت: اشرافی‌گری مسئولان، بی توجهی به طبقه ضعیف، تکیه به خارج کردن و امید به بیگانه داشتن از ویژگی ارتجاع است.

حجت الاسلام قیاسی بیان داشت: نخبگان و مدیران جامعه باید حواسشان جمع باشد و مدیران کشور باید به شدت مراقبت کنند مردم هم نگاه کنند و با حساسیت رفتار ما و رفتار مدیران را دنبال کنند.

خطیب نماز جمعه بیله سوار اظهار داشت: ارتجاع چیز خطرناکی است و وقتی اتفاق می افتد معنای آن این است که همان آدم های انقلابی سابق سرکاراند اما راه را عوض کرده اند.

وی با بیان اینکه اشرافی گری مسئولان، امتیاز طلبی مسئولان، بی مبالاتی به بیت المال، بی اعتنایی به طبقه مستضعف این ها حرکت های ضد انقلابی است گفت: انقلاب اسلامی انقلاب پابرهنگان و مستضعفان است نه اینکه مال کاخ نشینان و مرفهین بی درد باشد.

امام جمعه بیله سوار در انتها از صبر، درایت، تدبیر و اقدام شایسته نیروی انتظامی در حادثه شب شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها در خیابان پاسداران در مقابل اغتشاشگران و برهم‌زنندگان امنیت عمومی قدردانی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد