سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 75624
|
00:59 - 1396/12/05
نسخه چاپی

شهردار گیوی گفت:

ساختمان قدیم دادگستری گیوی به مسافرخانه تبدیل می شود

	ساختمان قدیم دادگستری گیوی به مسافرخانه تبدیل می شود
شهردار گیوی گفت: با مصوبه شورای شهر گیوی، ساختمان قدیم دادگستری گیوی و بوفه پارک فدک این شهر به مزایده گذاشته شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازکوثرخبر، شهردار گیوی طی اطلاعیه ای از مزایده ساختمان قدیم دادگستری گیوی و بوفه پارک فدک این شهر در آستانه عید نوروز خبر داد.

فرشاد عباسی در این خصوص اظهار کرد: در آسانه عید و سفر های نوروزی، شهرداری گیوی با مصوبه شورای شهر، ساختمان قدیمی دادگستری گیوی را به عنوان مسافرخانه و بوفه پارک فدک شهر گیوی را طبق بند های 3 و 4 مجوز شماره 15-96/1/1 شورای اسلامی، در راستای خدمات رسانی بیش از پیش در حوزه گردشگری به مزایده گذاشته است.

وی خاطر نشان کرد: انتظار می رود با این اقدام، مقدمات پذیرایی از میهمانان نوروزی به نحو احسن فراهم شود.

به گزارش کوثرخبر، شهر گیوی به عنوان مرکز شهرستان کوثر در جنوب استان اردبیل واقع شده و به باغ شهر استان و همچنین ماسوله اردبیل نیز معروف است.

این شهر بصورت کوهپایه ای دارای 75 اماکن توریستی، تاریخی و گردشگری بوده و سالانه در عید نوروز و فصل تانستان پذیرای میهمانان و گردشگران بسیاری می باشد.

اما این شهر به دلیل اینکه امکانات کافی و وافی از جمله مسافرخانه، هتل و دیگر ملزومات و مورد نیاز گردشگران و مسافران را در اختیار ندارد متاسفانه در جذب و نگهداری توریست دچار مشکل شده و در نتیجه رونق اقتصادی - گردشگری را از کف می دهد.

این اقدام شهرداری گیوی در ساماندهی یک مسافرخانه و مهیا ساختن پارک های شهر برای گردشگران بتبع توانایی گردشگری را ارتقا بخشیده و رونق اقتصادی را برای این شهر به ارمغان خواهد آورد؛ هرچند چنین اقدامات ارزشمندی می بایست در سال های گذشته برای جذب و نگهداری مسافران و گردشگران از سوی مسئولان امر یا خود شهرداری صورت می گرفت.

به گزارش کوثرخبر، پانسیون شهید مطهری و برخی از مدارس گیوی و همینطور خانه فرهنگیان این شهر نیز در ایام نوروز پذیرای مسافران و گردشگران می باشد که امید می رود با مهیا ساختن یک مسافرخانه در مرکز شهر خدمات ارزشمندی به مسافران و گردشگران ارائه شود.

کیوسک اطلاع رسانی گرددشگری، استقرار نفرات در ورودی و خروجی شهر برای راهنمایی و جذب گردشگران، تدارک و توزیع بروشورهای امامن توریستی و تاریخی شهر و آماده سازی شهر (آسفالت معابر، مبلمان شهری، جمع آوری سد معبر و ..) از دیگر ضروریات حوزه گردشگری است که می طلبد مسئولان امر برای نگهداری مسافران و گردشگران به آنها توجه کنند.

 

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد