سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 75644
|
11:26 - 1396/12/05
نسخه چاپی

رئیس آموزش و پرورش بیله سوار:

عرصه تعليم و تربيت، مهمترين زير ساخت تعالي همه جانبه كشور است

عرصه تعليم و تربيت، مهمترين زير ساخت تعالي همه جانبه كشور است
رئیس آموزش و پرورش بیله سوار گفت: عرصه تعليم و تربيت از مهم ترين زير ساخت هاي تعالي همه جانبه كشور براي ارتقاي سرمايه انساني شايسته در عرصه هاي گوناگون است و مربيان از جمله اركان نظام تعليم و تربيت به شمار مي آيند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازصبح مغان، صبح امروز جلسه ستاد بزرگداشت هفته تربيت اسلامي مديريت آموزش وپرورش شهرستان بيله سوار به منظور هماهنگي و برنامه ريزي جهت گراميداشت هفته تعليم و تربيت اسلامي و روز امور تربيتي با حضور مدير آموزش و پرورش و اعضاي ستاد برگزار شد.

رئیس آموزش و پرورش بیله سوار با تبريك فرا رسيدن سالروز امور تربيتي و ارايه مطالبي درخصوص تعليم و تربيت اسلامي، تشكيل و اهداف امور تربيتي، بر اهميت فعاليت حوزه امور تربيتي در آموزش و پرورش اشاره کرد.

محمد خير دار با اشاره به اينكه عرصه تعليم و تربيت از مهم ترين زير ساخت هاي تعالي همه جانبه كشور براي ارتقاي سرمايه انساني شايسته در عرصه هاي گوناگون است و مربيان از جمله اركان نظام تعليم و تربيت به شمار مي آيند ابراز اميدواري کرد: در سايه و تلاش مضاعف آنان احياي تمدن عظيم اسلامي و تربيت انسانهاي عالم، آزاده و اخلاقي رقم خواهد خورد.

وي هم چنين در ادامه به ايجاد زمينه هاي لازم براي ترسيم و تبيين جايگاه تربيت و امور تربيتي و بزرگداشت مطلوب و متفاوت سالروز امورتربيتي و هفته تربيت اسلامي، تجليل از مربيان و معاونين پرورشي و معلمان برگزيده در زمينه امور پرورشي در مدارس، تقدير از والدين و خانواده ها و كاركنان هميار امور پرورشي در مدارس را تأكيد كرد.

 در ادامه معاون پرورشي و تربيت بدني منطقه نيز ضمن تشريح شيوه نامه مربوط  به همكاري كليه كارشناسان و مديران مدارس در جهت گراميداشت هرچه بهتر و با شكوه تر بر نامه هاي هفته تربيت اسلامي و روز امور تربيتي، ايجاد همايش بزرگ جهت تجليل از معاونين و مربيان پرورشي مدارس، نصب پلاكارد، پوستر با عناوين امور تربيتي در مدارس و اداره، توليد و پخش سخنراني رهبر معظم انقلاب اسلامي در مورد امور تربيتي در مدارس، اجراي مسابقات فرهنگي و هنري و برنامه هاي نو به تشخيص مدارس تأكيد كرد.

احد رفيعي هم چنين به دعوت از مدير كل آموزش و پرورش و يا معاون پرورشي اداره كل جهت ايراد سخن در خصوص هفته تربيت اسلامي و روز امور تربيتي،  اختصاص قسمتي از خطبه هاي نماز جمعه به هفته تعليم و تربيت اسلامي، ديدار با امام جمعه و فرماندار شهرستان، غبار روبي و عطر افشاني مزارشهداي انقلاب اسلامي و جنگ تحميلي، برگزاري جلسه توجيهي براي مديران و مربيان پرورشي تأكيد كرد.

 رفيعي در ادامه خواستار استفاده از مضامين مختلف در جهت گراميداشت هفته امورتربيتي، ايجاد بر نامه هاي متنوع در جهت گراميداشت هفته تعليم و تربيت در مدارس، حضور گسترده دانش آموزان، فرهنگيان و كاركنان آموزش و پرورش در نماز عبادي و سياسي جمعه شد.

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد