سرویس: نمین
کد خبر: 75735
|
15:34 - 1396/12/07
نسخه چاپی

شهرستان 60 هزار نفری نمین بدون شهر بازی!

 شهرستان 60 هزار نفری نمین بدون شهر بازی!
شهرستان نمین با جمعیتی بالغ بر 60 هزار نفر، علاوه بر نداشتن شهر بازی از کمبود امکانات تفریحی نیز رنج می برد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل از شکوه فرهنگ، شهر بازی به منظور ایجاد فضایی مفرح برای خانواده ها و رفاه حال آن ها از ضروریات زندگی شهری است و امروزه اکثر شهرهای کوچک و بزرگ ایران دارای شهربازی هایی با امکانات مناسب هستند.

شهرستان نمین یکی از شهرستان هایی هست که گردشگران زیادی از استان های دیگر به آن سفر می کنند اما این شهرستان با جمعیتی بیش از 60 هزار نفری علاوه بر نداشتن شهر بازی از کمبود امکانات تفریحی و حتی فضای سبز نیز رنج می برد و حتی پارک های این شهرستان از استانداردهای کافی برخوردار نیستند.

 

 

 

کمبود امکانات تفریحی در شهرستان نمین علاوه بر کشانده شدن جوانان به سمت و سوی باتلاق آسیب های اجتماعی، همواره گلایه شهروندان را در پی داشته است.

 

رفیعی یکی از شهروندان نمینی در گفتگو با خبرنگار شکوه فرهنگ اظهار کرد: نمین از حداقل امکانات و فضاهای فرهنگی و تفریحی برخوردار است و خانواده ها برای پر کردن اوقات فراغت خود از دسترسی به این فضاها محروم هستند.

 

وی افزود: کمبود اماکن تفریحی باعث شده تا اهالی از شور و نشاط کمتری برخوردار باشند بنابراین از مسئولین انتظار می رود همت بیشتری در این راستا انجام دهند.

 

یکی دیگر از شهروندان نمینی که همراه کودکش در شهر قدم می زدند ضمن گلایه از نبود شهر بازی در این منطقه گفت: بسیار پیش آمده که فرزندم هوس تفریح در شهر بازی را داشته باشد ولی به دلیل نبود این مرکز تفریحی به شهرهای دیگری مجبور شدیم برویم.

 

داشتن فضای تفریحی متعدد و متنوع برای اقشار مختلف مردم نمین کمترین مطالبات آن ها از مسئولین است و آن ها نیز باید در این رابطه چاره ای بیندیشند.

 

شهرستان نمین در شمال شرقي استان اردبيل و در فاصله 22 کیلومتری مرکز استان واقع شده است.

 

 

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد