سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 75778
|
00:43 - 1396/12/09
نسخه چاپی

نائب رئیس شورای اسلامی شهر گیوی خبر داد؛

آماده سازی شهر گیوی در استقبال از مسافرین نوروزی

	آماده سازی شهر گیوی در استقبال از مسافرین نوروزی
نائب رئیس شورای اسلامی گیوی از آماده سازی این شهر جهت استقبال از مهمانان نوروزی خبر داد و گفت: با نزدیک شدن به پایان سال واحدهای متعدد شهرداری جهت آماده سازی شهر بیش از پیش فعال شده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، مهدی صیامی امروز در گفتگوی کوتاه با خبرنگارکوثرخبراظهار کرد: در آستانه ایام عید و استقبال از میهمانان نوروزی حوزه های متعدد شهرداری اقدامات مختلفی را به منظور رفاه حال میهمانان و شهروندان در سطح منطقه به مرحله اجرا در آوردند.

وی در این خصوص گفت: معاونت خدمات شهری این منطقه اقداماتی همچون جمع اوری نخاله، شستشوی جداول المان ها و تابلوها، حذف زواید بصری، لایروبی جوی های روباز، هرس درختان و جمع آوری سرشاخه ها، کند و کوب فضای سبز، ترمیم و تعویض سطل های زباله پارکی، تعمیر جداول شکسته، فعال سازی كانكس راهنماي گردشگري در ميدان نيروي انتظامي، لکه گیری اسفالت و بهسازی سرویسهای بهداشتی انجام داده است.

صیامی خاطر نشان کرد: انتظاری که از شهروندان فرهیخته و میهمان دوست باغ شهر گیوی همچون سالهای گذشته میرود آن است که بهارسبز طبیعت را با بهار چهره های شاد و لبخند های زیبای خود قرین سازند و میهمانان شهر خود را با خاطره های به یاد ماندنی همراهی و بدرقه نمایند و نیز در حفظ نظافت شهر و فضای سبز پارک ها بیش از پیش کوشا باشند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر گیوی تاکید کرد: نیروهای خدمات شهری و فضای سبز شهرداری در ایام نوروز به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمت به شهروندان و مسافران و میهمانان نوروزی هستند.

صیامی در پایان اظهار کرد: در شهر گیوی دو پارک به نامهای شکوفه های بادام و فدک در دو منطقه شهر نیز با کلیه امکانات رفاهی برای مسافرین نوروزی در نظر گرفته شده است که مسافران میتوانند از فضای این پارکها نیز استفاده کنند و سفر خوشی از شهر گیوی داشته باشند.

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد