سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 75789
|
11:07 - 1396/12/09
نسخه چاپی

فرماندار کوثر:

نظارت دقیق بر عملکرد واحدهای صنفی صورت می گیرد

نظارت دقیق بر عملکرد واحدهای صنفی صورت می گیرد
رئیس ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی کوثر با بیان اینکه کاری کنیم مسافران مجذوب باغ شهر گیوی شوند اضافه کرد: کوثر نخستین شهرستان ورودی از سمت جاده ترانزیتی سرچم است و همین شاخصه بر اهمیت این شهرستان می افزاید و می طلبد تا چهره ای زیبا از باغ شهر استان به مسافرین معرفی شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، علیرضا علیپور امروز طی گفتگو با خبرنگارکوثرخبربا اشاره به اهمیت جذب گردشگر و رونق اقتصادی در سال 97 اظهار کرد: دستندرکاران و اعضای ستاد تسهیلات سفر های نوروزی باید فرصتی برای خدمت رسانی به گردشگران و مردم منطقه فراهم کنند تا ظرفیت بلقوه شهرستان با پتانسیل غنی که در حوزه گردشگری و توریستی دارد مغفول واقع نگردد.

وی با بیان اینکه کاری کنیم مسافران مجذوب باغ شهر گیوی شوند اضافه کرد: کوثر نخستین شهرستان ورودی از سمت جاده ترانزیتی سرچم است و همین شاخصه بر اهمیت این شهرستان می افزاید و می طلبد تا چهره ای زیبا از باغ شهر استان به مسافرین معرفی شود.

فرماندار کوثر، ساماندهی زباله ها و نخاله های ساختمانی حاشیه شهر و مسیرهای اصلی را مورد تاکید قرار داد و از شهرداری و دهیاران خواست تا نسبت به جمع آوری زباله اهتام ویژه داشته باشند.

علیپور گفت: در ایام سفر های نوروزی ادارات آب، برق، گاز، تلفن، صنعت، معدن و تجارت، شهرداری و سایر نهادهای خدماتی به مردم در حوزه شهرستان حضور خواهند داشت.

وی در ادامه نظارت دقیق بر واحدهای صنفی و غیر صنفی را خواستار شد و افزود: در راستای ارائه خدمات هرچه بهتر به مردم و مسافرین نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی، رستوران ها و نانوایی ها بصورت ویژه انجام می گیرد.

رئیس ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی کوثر اضافه کرد: برخورد مناسب و در شأن مسافرین باعث ایجاد خاطره خوش در دل مسافرین می شود لذا نباید بگونه ای رفتار کنیم که وقتی مسافرین از شهر گیوی (کوثر) رفتند دیگر به این شهر سفر نکنند.

وی از آمادگی همه دستگاه های خدماتی برای پاکسازی شهرستان و آماده استقبال از مسافرین خبر داد و گفت: زیباسازی و مبلمان شهری و دیگر تمهیدات لازم در خصوص رفاه حال مسافران و گردشگران از سوی اعضای ستاد تسهیلات سفر های نوروزی اتخاذ شده است، لذا شهرستان کوثر آمادگی کامل در استقبال از مسافران را دارد.

فرماندار کوثر، تجهیز محل های اسکان مسافران نوروزی در مدارس را مورد تاکید قرار داد و گفت: بهداشت و فراهم کردن امکانات اسکان مسافران در مدارس باید فراهم شود.

علیپور خواستار آمادگی بیمارستان 32 تختخوابه امام خمینی (ره) شهرستان برای خدمات دهی به مسافران نوروزی با توجه به آغاز سفرهای نورزی شد.

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد